چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

شوآف سلبریتی‌ها با حیوانات خانگی شان!+تصاویر

حیوانات سلبریتی‌ها

روزنامه خراسان: در هرج و مرج خرید و فروش و نگهداری حیواناتِ وحشی و کمیاب، هنرمندان و سلبریتی‏‌ها هم بیکار ننشسته‌اند و در حالی که می‌توانند به واسطه جایگاه اجتماعی شان، از مروجین منع نگهداری از حیوانات غیراهلی در خانه باشند، معمولا دچار همان اشتباهی می‌شوند که بقیه.

در هرج و مرج خرید و فروش و نگهداری حیواناتِ وحشی و کمیاب، هنرمندان و سلبریتی‏‌ها هم بیکار ننشسته‌اند و در حالی که می‌توانند به واسطه جایگاه اجتماعی شان، از مروجین منع نگهداری از حیوانات غیراهلی در خانه باشند، معمولا دچار همان اشتباهی می‌شوند که بقیه. نگهداری و مراقبت از حیوانات تابع اصولی است که اگر در توانمان نیست نباید به سمتش برویم و حیوان آزاری محسوب می‌شود نه علاقه به حیوانات. معمولا افراد به هر دلیلی به نگهداری حیوانات رو می‌آورند، اما بعد از مدتی متوجه سختی‌ها و مشکلات نگهداری از حیوان می‌شوند و رهایش می‌‎کنند. این در حالی است که حیوانی که در کنار انسان زندگی کرده، دیگر نمی‎تواند به شرایط طبیعی برگردد و محکوم به مرگ است! با این وجود، چهره‌های مشهور زیادی هستند که حیوانات عجیب را به عنوان حیوان‌خانگی برمی‌گزینند و با این کار، شوآف می‌کنند.

«کریستین استوارت» | بازیگر
ستاره سری فیلم‎های «گرگ و میش» در سال ۲۰۱۰ در یک مصاحبه اعلام کرد که یک گرگ خریداری کرده تا آن را به عنوان یک حیوان خانگی در کنارش نگه دارد! استوارت در این مصاحبه گفت: «من می‎دانم که این کمی ترسناک هست، اما اون یه گرگه و کلی دوست داشتنی هست! » به نظر می‌رسد که استوارت در آن سال‌ها هنوز غرق در شخصیت خود در فیلم «گرگ و میش» مانده بوده است.


«الویس پریسلی» | خواننده
پریسلی به عنوان خواننده‌ای افسانه‎ای شناخته می‎شود و یکی از عجیب‎ترین حیوانات خانگی را برای حضور درکنار خودش انتخاب کرده بود و آن کانگورویی بود که توسط یک دوست به پریسلی اهدا شد، اما او بعد‌ها تصمیم گرفت این حیوان را به باغ وحش تحویل دهد چراکه احتمالا مشت‎های فراوانی روانه صورت پریسلی می‎کرده و جفت پا هم به هوا می‏پریده و به او لگد هم می‌زده.


«جورج کلونی» | بازیگر
بازیگر و کارگردان مشهور هالیوود که همواره در نظرسنجی‎های خوشتیپ‏ترین بازیگران جهان در رده‏‎های بالا قرار دارد، یک خوک سیاه به نام «مکس» را به عنوان حیوان خانگی‌اش برگزیده بود که ۳۰۰ پوند وزن داشت! گفته می‎شود زمانی‏‎که مکس در سال ۲۰۰۶ از دنیا رفت جورج کلونی برای مدت‌ها دچار افسردگی شده بود. مکس به مدت ۱۶ سال حیوان خانگی کلونی بود.


«لادن طباطبایی» | بازیگر

طباطبایی را همه از سریال «ولایت عشق» به خاطر دارند، هرچند او چند سالی است که با دنیای سینما و تلویزیون خداحافظی کرده، اما هنوز به واسطه بیماری دخترش و حمایت از بیماران «اتیسم» محبوبیت دارد. طباطبایی چندی پیش با انتشار عکسی از یک رتیل به نام «فرنگیس»، از حیوان خانگی عجیبش رونمایی کرد.

سلبریتی‌ها و حیوانات خانگی ترسناک‌شان!  +تصاویر

«شبنم قلی خانی» | بازیگر

قلی خانی و چهره معصومش با بازی در فیلم سینمایی «مریم مقدس» شناخته شد. او هم با انتشار تصویری از یک «ایگوانا»، حیوان خانگی عجیبش را به بقیه معرفی کرد.

سلبریتی‌ها و حیوانات خانگی ترسناک‌شان!  +تصاویر


«آشا محرابی» | بازیگر

آشا محرابی بازیگر ۴۲ ساله هم با انتشار تصویری از خودش کنار یک جوجه تیغی، حیوان خانگی اش را به نمایش گذاشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.