چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

ویژه برنامه های شبکه ۴ برای سالگرد شهیدچمران، برکناری بنی صدر و تخریب بقیع

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: گروه سیاسی شبکه چهار سیما برای تعطیلات پایان هفته سه ویژه برنامه «چمران دل‌ها»، «سقوط یک رییس‌جمهور» و «ریشه‌های نفاق» را روی آنتن می برد.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه «چمران دل‌ها» به تهیه‌کنندگی غلامرضا محمدقاسمی ۳۱ خرداد به مناسبت شهادت مصطفی چمران ساعت ۸:۳۰ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

در این ویژه برنامه که در قالب مستند روایی آرشیوی تولید شده است، مقطعی از زندگی شهید چمران که تحصیلات در آمریکار را رها کرده و به جنوب لبنان سفر می‌کند روایت می‌شود. در این برنامه بخش‌هایی از مصاحبه‌های مرحوم صادق طباطبایی، ربابه صدر خواهر امام موسی صدر، فاطمه نواب‌صفوی و رضا امرالهی در خصوص زندگی و اندیشه‌های شهید چمران به همراه تصاویر آرشیوی پخش می‌شود.

چرایی و چگونگی عزل ابوالحسن بنی‌صدر در برنامه «سقوط یک رییس‌جمهور» به تهیه‌کنندگی فرج‌الله آلادین بررسی می‌شود. این برنامه که ۳۱ خرداد ساعت ۷:۳۰ روی آنتن می‌رود، حسین بهزادی‌فر (مجری و گوینده ویژه برنامه) با محمدعلی بشارتی وزیر اسبق کشور و نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی و دکتر جواد منصوری پژوهشگر تاریخ معاصر گفتگو می‌کند. پخش سخنان امام خمینی (ره) درخصوص بنی‌صدر از دیگر بخش‌های این برنامه است.

«ریشه‌های نفاق» عنوان سومین ویژه برنامه گروه سیاسی است که ویژه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع تولید شده است. در این برنامه به گویندگی سعید چهرگانی و تهیه کنندگی فرج الله آلادین به سوالاتی همچون: ریشه وهابیت از کجاست؟ نقش انگلیس در تشکیل این فرقه؟ تخریب قبورائمه بقیع و بررسی کارهای عربستان در جنگ با یمن و تشکیل گروه تروریستی داعش؟ پاسخ داده می‌شود.

«ریشه‌های نفاق» اول تیر ساعت ۷:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

عوامل تولید «سقوط یک رییس‌جمهور» و «ریشه‌های نفاق» عبارتند از: تصویربردار امید فولادوند، هماهنگی پریسا شمشیری، مدیرتولید محسن رنجبر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.