چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

انتشار پوسترهای فیلم "آلفا"

فیلم سینمایی "آلفا"

سینماپرس: کمپانی استودیو هشت اولین سری از پوسترهای فیلم سینمایی "آلفا" که داستان آن در عصر یخبندان می گذرد را منتشر نمود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه نخستین پوسترهای فیلم سینمایی "آلفا" با بازی بازیگران فیلم سینمایی "مردان ایکس" توسط کمپانی استودیو هشت منتشر شد.

فیلم سینمایی "آلفا" به کارگردانی "آلبرت هیوز" اکران بین المللی خود در سینمای هالیوود را از  ۱۷ آگوست ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

شکار تنها راه برای زنده ماندن انسان در عصر یخبندان////////////////////////سه شنبه

داستان این فیلم اتفاقاتی در بازه زمانی ۲۰۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. این فیلم روایت تلاش انسان ها برای زنده ماندن در عصر یخبندان است.

کمپانی کلمبیا پیکچرز تولید این فیلم را بر عهده داشته و استودیو هشت به عنوان پخش کننده اثر اکران بین المللی را انجام خواهد داد.

شکار تنها راه برای زنده ماندن انسان در عصر یخبندان////////////////////////سه شنبه

کدی اسمیت مک‌فی، فیلئونور وارلا، ناتاشا مالته، جس هوتلن، مرسدس زاردا، پیرا راجاتنام، لئونور والرا، لوئیز جی و پارتیک فلانگن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بگذار وارد شوم، جاده، پارانورمن، رومئو و ژولیت، مایا زنبور عسل، طلوع سیاره میمون‌ها، مردان اکس: آخرالزمان از جمله فیلم هایی هستند که تا به حال کدی اسمیت مک‌ف بازیگر اصلی این فیلم ایفا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.