چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

بازبینی زنده جشنواره عروسکی در ۷ استان

هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران

سینماپرس: مرحله ارزیابی نهایی نمایش های متقاضی حضور در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک به طور زنده در تهران و ۷ استان انجام خواهد گرفت.

به گزارش سینماپرس، در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک تمام نمایش‌ها از تهران و شهرهای دیگر در مرحله ارزیابی نهایی به صورت زنده ارزیابی و انتخاب خواهند شد. این اقدام با تاکید مرضیه برومند دبیر جشنواره و به منظور ایجاد امکان برابر برای گروه‌های نمایشی سراسر کشور و همچنین امکان مشاهده و بررسی شرایط تمرین و آماده‌سازی آثار در شهرهای مختلف صورت می‌گیرد.

دبیر جشنواره با توجه به دشواری‌های این شیوه انتخاب آثار، خواسته گروه‌های نمایشی را عملی کرد و از ۱۵ تیرماه هیات انتخاب برای ارزیابی (بازبینی) نهایی نمایش‌ها در تهران و ۷ استان حضور پیدا می‌کنند.

مرحله نخست ارزیابی آثار گروه‌های نمایشی متقاضی از سراسر کشور از طریق مشاهده نسخه تصویری و با حضور کارگردانان صورت گرفت و مشاوره‌های کارشناسی لازم از سوی این هیات به صاحبان آثار نمایشی ارایه شد.

به‌زودی جدول زمان‌بندی مرحله ارزیابی (بازبینی) نهایی نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره اعلام خواهد شد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.