یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

مدیر تامین برنامه شبکه نمایش منصوب شد

 امیرعباس اشرف

سینماپرس: طی حکمی از سوی محمد احسانی مدیر شبکه های نسیم، نمایش و تماشا، امیرعباس اشرف به عنوان مدیر تأمین برنامه شبکه نمایش سیما منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، طی حکمی از سوی محمد احسانی مدیر شبکه های نسیم، نمایش و تماشا، امیرعباس اشرف به عنوان مدیر تأمین برنامه شبکه نمایش سیما منصوب شد.

در حکم محمد احسانی برای مدیر تامین برنامه شبکه نمایش آمده است: انتخاب و چینش دقیق و هوشمندانه آثار جذاب و پر مخاطب داخلی و خارجی با تاکید بر حفظ سهم متناسب تولیدات سینمای ایران، اهتمام در پوشش رسانه ای جشنواره های مختلف فیلم در داخل کشور، تولید برنامه ای تبیینی و تبلیغی پیرامون گونه های مختلف فیلم های سینمایی به منظور ارتقای سواد رسانه ای مخاطبان و اهتمام به پیوست فضای مجازی به منظور گسترش دائره مخاطبان از اهم وظایف مدیریت مذکور است.

همچنین در این حکم از تلاش های محمد حسام پور، در زمان تصدی مسئولیت تأمین برنامه شبکه نمایش تجلیل به عمل آمده است.

امیرعباس اشرف دانش آموخته کارشناسی برنامه سازی تلویزیونی از دانشگاه صدا و سیما و نیز کارشناسی ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری است.

برنامه سازی در شبکه های تلویزیونی، مدیریت دفتر برنامه های طنز رادیو سراسری ایران، مدیریت روابط عمومی شبکه های نسیم، نمایش و تماشا و نیز مدیریت گروه های آموزشی و تدریس در دانشگاه از جمله سوابق اجرایی و علمی وی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.