یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

۲ حضور و یک جایزه برای «فروزان»

 فیلم کوتاه «فروزان»

سینماپرس: فیلم کوتاه «فروزان» ساخته میرعباس خسروی نژاد تندیس بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره Astoria نیویورک را کسب کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره Astoria نیویورک را دریافت کرد.

جشنواره فیلم Astoria  که در تاریخ ۸ و ۹ ژوئن (۱۸ و ۱۹ خرداد ماه) در شهر نیویورک برگزار شد، فیلمسازانی با نگاه جدید و متفاوت را از سراسر جهان به دنیای سینما معرفی می کند.

«فروزان»، داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده و با ۲ فرزند کوچکش در روستا زندگی می کنند. وی سعی می کند از گله گوسفندانش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

این فیلم کوتاه از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ ژوئیه در پنجمین دوره جشنواره Los Angeles Diversity آمریکا و از تاریخ ۲۹ ژوئن تا ۱ ژوئیه در چهارمین دوره جشنواره Alexandria یونان نیز حضور خواهد داشت.

فیلم کوتاه «فروزان» که در انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم آباد) تولید شده است، پیش از این جایزه بهترین «طراحی صدا» جشنواره مستقل ملبورن استرالیا و دیپلم افتخار بهترین فیلم داستانی جشنواره مستقل لس آنجلس را نیز دریافت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.