یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

نمایش سریال کره ای «بخش قلب» از امشب / «پدر» در جدول پخش

سریال «بخش قلب»

سینماپرس: شبکه ۲ سیما با پایان گرفتن سریال «بچه مهندس»، سریال کره ای «بخش قلب» را آماده پخش کرده که از شنبه تا پنجشنبه روانه آنتن می شود.

به گزارش سینماپرس، با اتمام سریال «بچه مهندس»؛ از امشب یکشنبه ۲۷ خرداد سریال «بخش قلب» روانه آنتن می شود. داستان این سریال کره ای در مورد پزشکان و رزیدنت هایی است که در بخش جراحی قلب بیمارستان دانشگاه گوانگ هی کار می کنند و طی این همکاری داستان های مختلفی رقم می خورد.

همچنین تابستان امسال سریال «پدر» نیز در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار دارد که به زودی روانه آنتن می شود. در خلاصه سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی آمده است: حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دوراهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.

از بازیگران اصلی «پدر» می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا، اشاره کرد.

نظرات

  • نیکا ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۹
    0 0
    خیلی خوب عالی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.