شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲

"مایل ۲۲" فیلم جدید بازیگر ترنسفورمرز

مارک والبرگ

سینماپرس: فیلم سینمایی "مایل ۲۲" با بازی "مارک ولبرگ" بازیگر و تهیه کننده ۴۷ ساله امریکایی تا پنجاه روز دیگر اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، "مارک والبرگ" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که این روزها با درخشش در مجموعه فیلم های "ترنسفومرز" به یکی از بازیگران پرفروش هالیوود تبدیل شده این بار با فیلم "مایل ۲۲" به سینما می آید.

پیتر برگ کارگردانی این این اثر سینمایی را بر عهده گرفته است. وی از سال ۱۹۸۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به وثیقه، کاپ لند، اعتیاد به سفید بزرگ و آس‌های دودی اشاره کرد.

بازیگر فیلم ترنسفورمرز در فیلمی اکشن/قاچاق افسر پلیس به آن سوی مرز////////////////شنبه

داستان این فیلم اکشن در مورد زندگی یک افسر پلیس است. یک افسر امریکایی با کمک یک واحد فرماندهی تاکتیکی مخفی، تلاش می کند یک افسر پلیس مرموز را با اطلاعات حساس خارج از کشور قاچاق کند.

لئا کارپنتر و گراهام رولند نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر عهده داشته و استودیو فیلم ۴۴ به همراه کمپانی هوملند ساخت فیلم سینمایی "مایل ۲۲" را انجام داده است.

بازیگر فیلم ترنسفورمرز در فیلمی اکشن/قاچاق افسر پلیس به آن سوی مرز////////////////شنبه

مارک والبرگ، لئورا کوهن، جان مالکوویچ، ایکو اویاس، تری کینی، سالا بیکر، الکساندر وینو، نیکولای نیکولایف و به همراه سم مدینا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم مایل ۲۲ به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.