جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

فصل دوم «هیات مدیره» ساخته می شود؟

سریال هیات مدیره مازیار میری

سینماپرس: در حالی که قرار بود سریال «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری در ۱۰۰ قسمت برای شبکه پنج سیما تولید شود، اما ادامه تولید این سریال در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش سینماپرس، بعد از پخش سریال نوروزی «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری، بنا به گفته تهیه کننده و نویسنده قرار بود تا فصل بعدی این سریال نیز ساخته شود.  

اما با گذشت زمانی طولانی از پایان پخش این سریال، هنوز هیچ خبری از اعلام قطعی سازمان به تهیه کننده نیست و در شرایط کنونی فعلا ساخت ادامه «هیات مدیره» در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این در شرایطی است که احتمال تغییر قصه و بازیگران نیز در فصل دوم وجود دارد.

«هیات مدیره»  به کارگردانی مازیار میری و نویسندگی علی خود سیانی در ایام نوروز به صورت هر شبه از شبکه پنج سیما پخش می‌شد و بعد از تعطیلات نوروز نیز ادامه پیدا کرد. همچنین از ابتدا قرار بود تا این سریال در ۱۰۰ قسمت برای شبکه پنج سیما ساخته شود.  

حدیث میرامینی، احسان کرمی، امیررضادلاوری، رابعه مدنی و الیکا عبدالرزاقی، لیلی رشیدی و زهرا داوود نژاد، رحیم نوروزی و کمند امیرسلیمانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

هیئت مدیره زندگی زوج جوانی را به تصویر کشید که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقات تازه‌ای شدند و داستان‌هایی که در این مجتمع می‌افتاد دستمایه اصلی این سریال بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.