چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

واکنش "قبادی ها" به پایان فصل سوم شهرزاد

شهاب حسینی در فصل دوم سریال شهرزاد

سینماپرس: طرفداران کاراکتر "قباد" در سریال شهرزاد که عمدتا طرفداران شهاب حسینی هستند، همچنان درگیر پایان بندی فصل سوم این سریال بوده و واکنش های زیادی نسبت به آن در شبکه های اجتماعی نشان داده اند.

به گزارش سینماپرس، توزیع آخرین قسمت سریال شهرزاد با واکنش‌های فراوانی مواجه شد؛ شاید بشود گفت جالب‌ترین واکنش‌ها متعلق است به طرفداران یکی از شخصیت‌های اصلی سریال، قباد که نام خودشان را هم «قبادی‌ها» گذاشته‌اند و به این‌که بعد از سه‌ سال «تنهاترین و مظلوم‌ترین» کاراکتر این سریال در آخرین قسمت کشته شده است، اعتراض دارند.

بالاخره بعد از سه ‌سال آخرین قسمت سریال شهرزاد نیز توزیع شد؛ تا نقطه پایانی گذاشته شود بر یکی از پرطرفدارترین سریال‌ های شبکه نمایش خانگی.

جالب این‌که به سیاق تمام ماه‌ها و سال‌هایی که شهرزاد با تماشاگران وفادارش ارتباط مستمر داشت، توزیع آخرین قسمت نیز با واکنش‌های فراوانی مواجه شد؛ تا همان‌طور که شهرزاد با سروصدا آغاز کرده بود، پایانی پرسروصدا را نیز تجربه کرده باشد.

در این بین شاید بشود گفت جالب‌ترین واکنش‌ها متعلق است به طرفداران یکی از شخصیت‌های اصلی سریال، قباد که نام خودشان را هم «قبادی‌ها» گذاشته‌اند و به این‌که بعد از سه‌ سال «تنهاترین و مظلوم‌ترین» کاراکتر این سریال در آخرین قسمت کشته شده است، اعتراض دارند. این گروه چنان از مرگ قباد ناراحت شده‌اند که علاوه بر اعلام تحریم کارهای آینده حسن فتحی، تهدید کرده‌اند کارهای آینده مصطفی زمانی را هم تحریم خواهند کرد و این یعنی که اگر چه در مثلث عشقی شهرزاد کاراکتر زمانی عاقبت به خیر شد، اما در دنیای بیرون از فیلم هواداران شهاب حسینی یقه او را گرفته‌اند و تقاص شکست عشقی قباد را از او می‌خواهند.

حالا این‌که این گروه چرا چیزی به ترانه نمی‌گویند که در دو سری دوم و سوم قباد را تحویل نگرفت، شاید به احترام عشق خودآزارانه قبادشان به شهرزاد باشد!«قبادی‌ها» در اقدامی بامزه بیانیه هم داده‌اند: قباد به گمان بسیاری از مخاطبان مظلوم‌ترین شخصیت شهرزاد بود؛ تنها بود و قابل ترحم. ما «قبادی‌ها» سه ‌سال با شهرزاد زندگی نکردیم که مظلوم‌ترین و تنهاترین شخصیت این سریال فدا شود.این البته تنها بازتاب توزیع آخرین قسمت شهرزاد نبود. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.