چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

«آبی به رنگ آسمان» به روزهای پایانی تولید رسید

فیلم «آبی به رنگ آسمان»

سینماپرس: فیلم تاریخ باشگاه آبی های پایتخت با نام «آبی به رنگ آسمان» به کارگردانی امیر رفیعی به روزهای پایانی تولید نزدیک می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم تاریخ باشگاه آبی های پایتخت با نام «آبی به رنگ آسمان» به کارگردانی امیر رفیعی، درحالی به روزهای پایانی تولید نزدیک می‌شود که بعد از شماری از چهره‌های سینما و ورزش، ولی‌الله شجاع‌پوریان رییس ورزش های همگانی پایتخت هم در آن حضور یافت.

شجاع‌پوریان رییس ورزش های همگانی استان تهران، معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری پایتخت، عضو سابق شورای شهر تهران و نماینده اسبق مجلس در فیلم مستند «آبی به رنگ آسمان» حاضر شد و کوشید به زعم خود پیرامون ارتقای فرهنگ هواداری در راستای اخلاق شهروندی و نقش باشگاه های پرطرفدار در این زمینه صحبت کند.

وی به همراه شاهرح رضایی‌فر مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری برای ضبط سکانس هایش در «آبی به رنگ آسمان» حاضر شد.

«آبی به رنگ آسمان» چند روز قبل آخرین ضبط خود را که مرتبط با تیتراژ آغازین بود در ورزشگاه شیرودی تهران یا همان امجدیه سابق پشت سر گذاشت تا کار وارد مراحل نهایی تدوین توسط رضا تاری‌وردی شود.

در این فیلم که قبل تر «۴ فینال آسیا» نام داشت، به ترتیب ورود در فیلم چهره‌هایی همچون همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان و رضا یزدانی حضور داشته‌اند و رضا یزدانی دو اثر نیز یرای این کار خوانده است.

تهیه‌کنندگی «آبی به رنگ آسمان» را امیر رفیعی برعهده داشته و شهاب کاظمی به عنوان مشاور پروژه حضور داشته است. خشایار الوند هم نگارش متن فیلم را انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.