سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

روایتی از آزادسازی نبل و الزهرا روی آنتن سیما

شبکه مستند

سینماپرس: فیلم های مستند «بهار را تو روایت کن» و «نگاره‌ای از باد و باران» امروز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه از شبکه مستند سیما پخش می شوند.

به گزارش سینماپرس،  «بهار را تو روایت کن» به کارگردانی علیرضا آل یمین روایتی از عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه، سه‌شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

«بهار را تو روایت کن» مراحل آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا را به تصویر کشیده شهرهایی با ۶۵ هزار نفر جمعیت که سال‌ها در محاصره گروه‌های تروریستی احرار الشام، جبهه النصره و الجبهه الشامیه بود و در این مدت بیش از هزار نفر از شهروندانشان براثر حملات هرروزه و گلوله‌باران مداوم تروریست‌ها به شهادت رسیدند.

این مستند ۴۰ دقیقه‌ای  با پخش تصاویر واقعی از محاصره این دو شهر شیعه‌نشین و آزادسازی آن‌ها توسط ارتش سوریه و متحدانش روی آنتن خواهد رفت.

این فیلم کاری از مرکز مستند حقیقت است و مرتضی شعبانی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد و تکرار آن چهارشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۸ خواهد بود.

«نگاره‌ای از باد و باران» به تهیه‌کنندگی مشترک صابر یاور زاده و ولی‌الله قربانی هم امشب ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

این مستند که ولی‌الله قربانی کارگردانی آن را بر عهده داشته به معرفی و بررسی معماری سنتی طبرستان و بیان تأثیرات آن بر مردم آن دیار می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.