دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

تاثیر جام جهانی بر زمان پخش "رهایم نکن"

سریال «رهایم نکن»

سینماپرس: به علت شروع مسابقات جام جهانی آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی "رهایم نکن" پیش از پایان ماه مبارک رمضان روانه آنتن می شود.

به گزارش سینماپرس، «رهایم نکن» در شب‌های رمضان ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و در نهایت در ۲۸ قسمت تدوین و پخش شد.

این مجموعه همزمان با آغاز ماه رمضان، یک روز زودتر از دیگر سریال‌های مناسبتی روی آنتن رفت و دو روز زودتر از آنها نیز به اتمام می‌رسد. در واقع آخرین قسمت از سریال رمضانی «رهایم نکن» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور تحت تاثیر بازی‌های جام جهانی پیش از پایان ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

مجموعه «رهایم نکن» در اواسط پخش با حاشیه‌هایی مبنی بر حذف و سانسور  بخش‌هایی از قسمت شانزدهم این سریال مواجه شد که واکنش‌هایی را از سوی سازندگان این مجموعه به دنبال داشت اما در نهایت با برگزاری جلساتی میان سازندگان و مدیران تلویزیون، پخش مجموعه «رهایم نکن» روال عادی را در پیش گرفت.

بر این اساس، قسمت ۲۸ مجموعه «رهایم نکن» روز چهارشنبه ـ ۲۳ خرداد ماه ـ به روی آنتن می‌رود و پرونده یکی دیگر از سریال‌های عسگرپور نیز در شبکه سه سیما بسته می‌شود.  

تکرار سریال رمضانی رهایم نکن، حدود یک و ۳۰ دقیقه بامداد، ۹ و ۵۰ دقیقه صبح روز بعد و ۱۶ و ۱۰ دقیقه خواهد بود.

در این مجموعه تلویزیونی امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیرآزاد، حسین ملکی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.