یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

علت خودکشی رابین ویلیامز چه بود؟

رابین ویلیامز*

سینماپرس: به تازگی تریلری از مستند زندگی بازیگر و کمدین فقید امریکایی که در سال ۲۰۱۴ خودکشی کرد، منتشر شده است.

به گزارش سینماپرس، با انتشار تریلر فیلم مستند زندگی رابین ویلیامز بازیگر فقید، پسر وی از تلاش‌های پدرش سخن گفت. به گزارش پیپل، با انتشار نخستین تریلر از فیلم مستند «رابین ویلیامز: وارد ذهن من شو» بخش‌هایی از این مستند که به سفارش اچ‌بی‌او ساخته شده، دیده شد.

این مستند محصول ۲۰۱۸ به کارگردانی مارینا زنوویچ ساخته شده است و فیلم‌هایی هرگز دیده نشده درباره فعالیت‌های این کمدین را گرد آورده است. در عین حال گفتگوهایی صمیمانه با نزدیک‌ترین دوستان و خانواده وی در خلال این فیلم انجام شده است.

بیلی کریستال، اریک آیدل، ووپی گلدبرگ، دیوید لترمن و استیو مارتین از جمله چهره‌هایی هستند که همراه اعضای خانواده این بازیگر از جمله پسرش زاخاری؛ درباره زندگی و حرفه ویلیامز صحبت می‌کنند. در عین حال در این مستند رابین ویلیامز بیش از هر فرد دیگری درباره خودش حرف زده است.

در این تریلر ویلیامز در پاسخ به این پرسش که آیا در کودکی این ترس را تجربه کرده که ممکن است تنها بماند گفته است: آره، این نخستین ترسی است که هر بچه‌ای تجربه می‌کند و این خیلی بر زندگی آینده او تاثیر دارد.

ویلیامز که سال ۲۰۱۴ به زندگی‌اش خاتمه دارد، در خانواده‌ای مرفه بزرگ شد و مادرش مدل و پدرش از مدیران کمپانی فورد موتور بود. با این حال او بخش بیشتر کودکی‌اش را در خجالتی شدید گذراند و کمتر با خانواده‌اش روابط صمیمانه داشت.

وی در این تریلر می‌گوید: هر فردی با رازهایی عمیق جلو می‌رود؛ و همیشه این ترس هست که از همه چیز کنار بکشی یا این که وارد همه آن‌ها شوی.

پسرش زاخاری در این تریلر می‌گوید: پدرم هرگز حس نمی‌کرد موفق شده، اما او موفق‌ترین فردی بود که من دیده‌ام.

رابین ویلیامز بر اثر یک بیماری مغزی به نام «لوی بادی دمنتیا» که بر فکر کردن، خاطرات و کنترل حرکات تاثیر می‌گذارد، در آگوست ۲۰۱۴ به زندگی‌اش خاتمه داد. این دومین بیماری مغزی رایج پس از آلزایمر محسوب می‌شود.

این فیلم که نخستین بار اوایل امسال در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد، ۱۳ جولای در آمریکا اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.