شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

«سی سریال» به «مادرانه» رسید

مجموعه تلویزیونی «مادرانه»

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «سی سریال» که در ایام ماه مبارک رمضان پخش می شود، امروز(۱۹ خردادماه) مجموعه «مادرانه» را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

به گزارش سینماپرس، نسخه سینمایی سریال تلویزیونی «مادرانه» با بازی مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، هستی مهدوی‌فر، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، شقایق فراهانی و سید مهرداد ضیایی امروز ساعت ۱۷ در برنامه «سی سریال» به نمایش درمی‌آید.

سریال «مادرانه» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در ۳۰ قسمت ۳۵ قسمتی در رمضان سال ۹۲ از شبکه ۳ سیما پخش شد و قصه سریال از این قراراست که اردلان تمجید (با بازی مهدی سلطانی) ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابق خود، با زنی متمول به نام رعنا (با بازی لعیا زنگنه) ازدواج می‌کند. پس از مدتی این ازدواج به جدایی رسیده و بعد از آن، اردلان از فرزندانش سرپرستی می‌کند اما درمی‌یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش، رها (با بازی هستی مهدوی‌فر)، پیدا کرده‌است...

مادرانه به نویسندگی سعید نعمت‌الله روایت سه مادر است، مادر اول وجود ندارد و تنها نامی از او در میان است، اردلان تمجید چند بار مادرش را توصیف می‌کند و محمد جواد چند بار رفتار اردلان با مادرش را چماقی می‌کند و بر سرش می‌کوبد! مادر دوم مادری است که بچه ۶ ماهه خود را رها کرده و به خارج از کشور رفته است، حالا که بچه‌ها بزرگ شده اند، مادر پشیمان برگشته تا فرزندانش را هم با خود ببرد.

این مادر در میانه بی‌مسؤولیتی و احساس مسؤولیت قرار دارد و باید نشان دهد، حس مادرانه قابل بازگشت است! مادر سوم هم مادر فرزاد است؛ زنی که پس از فوت شوهرش سعی می‌کند خانواده سه نفری خود را با آبرو بزرگ کند و فرزندش را از سودجویی و کلاشی دور نگه‌ دارد.

ویژه برنامه رمضانی«سی سریال» به تهیه‌کنندگی حسین مروی هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.