چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

یک کمدی اجتماعی در راه شبکه نمایش خانگی

آرم نمایش خانگی*

سینماپرس: مجموعه «سکسکه» که یک کمدی اجتماعی است جهت عرضه در شبکه نمایش خانگی و به کارگردانی حسین قاسمی ساخته می شود.

به گزارش سینماپرس، حسین قاسمی جامی بزودی سریال ویدئویی«سکسکه» را در لوکیشنهای تهران و بومهن جلوی دوربین خواهد برد و این روزها پیش تولید در حال انجام است.
تاکنون از میان بازیگران حضور نگار فروزنده و نفیسه روشن در این سریال قطعی شده است و انتخاب سایر بازیگران اصلی نیز همچنان ادامه دارد.
تهیه‌کنندگی «سکسکه» را که یک کمدی اجتماعی است، حسن کیوان پور از کارآفرینان باسابقه در حوزه صنعت، دانشگاه و هنر بر عهده دارد. این فیلم قرار است از اوایل تیر ماه کلید بخورد.
حسین قاسمی جامی که ساخت سریال «سیمرغ» و فیلمهای «به بادبادک‌ها شلیک نکنید»، «پی ۲۲»، «پیتزا مخلوط»، «خروس بی محل»، «زمزمه بودا» و ... را در کارنامه دارد، فیلمنامه سریال «سکسکه» را با همکاری مهنوش شیخی نوشته است.
سایر عوامل پروژه عبارتند از:مدیر تولید و برنامه ریز:محسن کریمیان، مدیر صدابرداری:حمید سلیمانزاده منفرد، مدیر تصویربرداری:احسان اسکندری، طراح گریم:حسین اردستانی، مدیر تدارکات و دستیار تولید: میثم اکرمیه، گروه کارگردانی:عبدا... رفیعی، بهاره راستگو، منشی صحنه: مریم مرادی، حمل و نقل و دستیار تدارکات: محسن ناصری، دستیار لباس: افسانه براتیان، دستیار صحنه:شهروز صیادی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.