دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

صدرنشینی انیمیشن ژاپنی در گیشه چین

انیمیشن دورایمون

سینماپرس: انیمیشن ژاپنی «دورایمون فیلم: جزیره گنج نابیتا (Doraemon the Movie: Nobita's Treasure Island)» توانست تنها در عرض ۳ روز صدرنشین باکس آفیس چین گردد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، پویانمایی ژاپنی «دورایمون فیلم ۲۰۱۸: جزیره گنج نابیتا» در پایان هفته با کمک روز عید بچه ها در کشور چین که روز جمعه بود، صدرنشین باکس آفیس این کشور شد.   پویانمایی «دورایمون فیلم ۲۰۱۸: جزیره گنج نابیتا» که در روز جمعه افتتاح شد با حضور یک گربه آبی بزرگ که بیش تر در کمدی ها و سریال های تلویزیونی دیده شده بود توانست در سه روز اخیر ۲۴.۳ میلیون دلار در باکس آفیس بدست آورد. این در حالی است که بیش از نیمی از فروش فیلم معادل ۱۳ میلیون دلار تنها در روز جمعه بدست آمد.

تا روز یکشنبه، رقابت تنگاتنگی میان پویانمایی «دورایمون»  و فانتزی چینی «تاکی عاشق تو خواهم بود» شکل گرفته است. فیلم «تاکی عاشق تو خواهم بود» در سه روز اخیر به فروش ۱۵.۹ میلیون دلار دست یافته است. پیش بینی می شود این فیلم بتواند برای دومین هفته متوالی صدرنشین باکس آفیس کشور چین شود، این فیلم در  مدت ۱۷ روز به مجموع فروش ۱۱۰ میلیون دلار رسیده است.

«انتقام جویان: جنگ ابدی» محصول کمپانی دیزنی با ۱۳.۹ میلیون دلار در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفته است. «انتقام جویان: جنگ ابدی» پس از ۲۴ روز از زمان اکرانش ۳۵۴ میلیون دلار بدست آورده است.

«زیردریایی خوشحال کوچک: ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا» و «آینه جادویی ۲» نیز از روز عید بچه ها سود بردند و توانستند فروش خوبی بدست آورند. «زیردریایی» در این سه روز با کسب ۹.۱ میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت و «آینه جادویی ۲» هم توانست ۲.۵۱ میلیون دلار بدست آورد.

اسپین آف «جنگ ستارگان» با نام «سولو» به کارگردانی ران هاوارد نیز به رقم فروش ۲.۱ میلیون دلار رسید و پس از ده روز از زمان اکرانش ۱۴.۹ میلیون دلار بدست آورد.

«یک مکان ساکت» با ۱.۸ میلیون دلار در جایگاه هفتم این فهرست قرار گرفت. این فیلم نیز به فروش ۳۱.۷ میلیون دلار در مجموع رسید.

جایگاه هشتم به فیلم ایتالیایی «کاملا غریبه» با فروش ۱.۵۱ میلیون دلار اختصاص یافت این فیلم در مجموع ۶ میلیون دلار فروش کرده است.

در جایگاه نهم این فهرست پویانمایی استرالیایی «دایناسور محبوب من» قرار دارد این پویانمایی در چهار روز اول نمایشش به رقم فروش ۹۹۰ هزار دلار دست یافت.

در مکان دهم این فهرست نیز فیلم علمی تخیلی «رمپیج» با فروش ۶۵۰ هزار دلار جای گرفت. این فیلم پس از ۵۲ روز از زمان اکرانش به رقم فروش ۱۵۵ میلیون دلار دست یافته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.