شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

یک منتقد:

بازگرداندن عناصر فاسد سینمای پهلوی یک طرح سیاسی است

«بهروز وثوقی»

سینماپرس: منتقد فیلم و عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال ۹۲، بازگرداندن عناصر فاسد سینمای پهلوی را یک طرح سیاسی خواند.

بنابر این گزارش، امیرحسین جوانشیر، منتقد فیلم و عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال ۹۲ در گفت‌وگو با کیهان اظهار کرد: این روزها شاهد زمزمه‌ها و اظهاراتی هماهنگ و مشکوک هستیم که نشان از خدعه‌ای دیگر از دشمنان قسم‌خورده و شناسنامه‌دار این انقلاب است. پیش‌پرده این نمایش نخ‌نمایشان، به مانند دم خروسی در این روزها و به بهانه درگذشت ناصر ملک‌مطیعی بازیگر سینمای دوران طاغوت بیرون زد! و کاملا در نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درخصوص بازگشت «بهروز وثوقی» دست‌پرورده هنری دربار پهلوی نوشته شده هویداست. هیاهوها، خبر از پروژه و طرحی می‌دهد که با عادی‌سازی و تساهل و تسامح از خطوط قرمز انقلاب اسلامی عبور کرده و آنها را کمرنگ کنند تا راه را برای شروع فاز بعدی طرح‌شان باز کند و قدم به قدم به سوی هدف اصلی‌شان پیش بروند.
وی تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم که تعداد معدودی از افراد مشهور سینمایی با اظهاراتشان جوری وانمود می‌کنند که انگار ما ۴۰ ساله که در ‌اشتباهیم و این افراد مظلوم واقع شدند و باید این عناصر را هرچه زودتر با افتخار تمام بازگردانیم! نتیجه چنین مسئله‌ای بلاشک شکستن قبح اعمال و به فراموشی سپردن گذشته سیاه این افراد معلوم‌الحال بوده و به نظر می‌رسد این پروژه طراحی خارجی و حساب شده‌ای دارد که گروهی از افراد مشهور ما نیز نادانسته و بی‌اطلاع از کلیت آن در این دام گرفتار شدند و در اصل به دنبال بازگرداندن مرحله به مرحله عناصر دوران پهلوی هستند که این حرکت زمینه‌ساز و شروع این طرح مشکوک و غیرمتعارف است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.