جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

رسانه ملی عامل شکست طرح اکران رمضان است؟

سالن سینما

سینماپرس: مدیر سینما آزادی با انتقاد از بی توجهی سیما به تبلیغ طرح اکران در رمضان، این موضوع را عامل شکست این طرح دانست.

به گزارش سینماپرس، رضا سعیدی پور رییس مدیر سینمایی آزادی با اشاره به اجرای طرح اکران ماه مبارک رمضان در سالجاری و استقبال از آن گفت: متاسفانه این روزها فروش فیلم ها در سینماها چندان رضایت بخش نیست که دلیل آن هم این است که هیچگونه تبلیغاتی برای طرح اکران ماه مبارک رمضان در تلویزیون پخش نشده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی مخاطبان هیچ آگاهی از این طرح ندارند و به همین دلیل استقبالی از آن صورت نگرفته است.

سعیدی پور در پاسخ به اینکه این طرح هر سال اجرا می شود و مردم از آن آگاه هستند پس چرا شکست آن را صرفا به نداشتن تبلیغات تلویزیونی نسبت می دهید؟ عنوان کرد: هرچند سال های گذشته این طرح در طول ماه مبارک رمضان اجرا می شد، اما با توجه به اینکه طرح هر سال با تغییراتی همراه است درنتیجه نیازمند تبلیغ و اطلاع رسانی در هر سال هستیم.

مدیر پردیس سینمایی آزادی توضیح داد: با توجه به اینکه طی روزهای آتی سینما با روزهای تعطیل بسیاری همراه است، می توان گفت که دیگر طرح اکران ماه مبارک رمضان به پایان رسیده است و اگر بخواهند از الان تبلیغات انجام دهند هیچ تاثیری در جان گرفتن دوباره این طرح ندارد.

وی افزود: از ابتدای آغاز اکران ماه مبارک رمضان تا امروز پردیس سینمایی آزادی حتی یک سانس نیمه شب هم نداشته است. البته طبق روال عادی پنجشنبه و جمعه ها و سه شنبه ها مانند گذشته سانس های نیمه شب داریم که یک امر عادی است اما در طول هفته مانند سال های گذشته سانس نیمه شب نداریم.

سعیدی پور در پایان گفت: می توان گفت طرح اکران رمضان در سال ۹۷ نسبت به سال های گذشته یک طرح کاملا شکست خورده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.