دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

«مدیر کانون تئاتر دانشگاهی» منصوب شد

میلاد نیک آبادی

سینماپرس: طی حکمی از طرف شهرام کرمی، «میلاد نیک آبادی» به عنوان مدیر کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، میلاد نیک آبادی کارگردان و منتقد تئاتر با حکم شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی به عنوان مدیر کانون تئاتر دانشگاهی منصوب شد.

در متن حکم نیک آبادی آمده است:

«تأثیرات دانشگاه و تحصیلات آکادمیک بر روند گسترش و رشد تئاتر در کشور بر کسی پوشیده نیست. تربیت نسل جدید و پر شور دانش آموخته ­های هنر نمایش و ورود به دنیای پژوهش، تولید، اجرا و مدیریت تئاتر در کشور رخداد مبارکی است که می­‌بایست به بهترین شکل ممکن در راستای ارتقای سطح کیفی، روزآمدی و نشاط و پویایی نمایش کشور از آن بهره گرفت.

ارتباط و تعامل مستمر و پویا با دانشجویان و بدنه دانشگاهی تئاتر، کمک به هدایت تحصیلی، ایجاد شور و نشاط منطقی و افزایش کارآمدی فارغ التحصیلان این رشته هنری و بسترسازی گذار مبتنی بر دانش و تجربه از تئاتر دانشگاهی به دنیای حرفه­ ای تئاتر می­ تواند زمینه را برای حضور مفیدتر و اثرگذارتر جوانان تحصیل کرده در شئون مختلف تئاتر کشور فراهم نماید.

به موجب این حکم و با توجه به تجربه، تخصص و نشاط جوانی به عنوان «مدیر کانون تئاتر دانشگاهی» منصوب می ­شوید. امید که با مهر ایزد منان و بهره­ گیری از راهنمایی­ های اصحاب فرهیخته نمایش کشور و تشکیل شورای کانون تئاتر دانشگاهی در پیشبرد اهداف این حوزه پیروز و سربلند باشید. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.