جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

عرض اندام سگ های هار یهودی در سکوت رسانه ای هنرمندان ایرانی/ وقتی مسئولان فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی کم کاری می کنند

تام و جری

سینماپرس: در حالی که رسانه های داخلی در تبیین مواضع رهبری برای مردم داخل و خارج از کشور کم کاری دارند، وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی اسرائیل در اقدامی مذبوحانه با انتشار قسمت کوتاهی از کارتون «تام و جری» در کانال تلگرامی فارسی خود، سعی کرد با حقانیت سخنان مقام معظم رهبری مقابله کند.

به گزارش سینماپرس، حضرت آیت‌الله خامنه ای عصر روز چهارشنبه در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، با اشاره به دشمنی مبنایی، عمیق و مستمر آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران  بیان کردند آمریکا انواع دشمنی‌ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام داده است و انواع کارهای سیاسی،‌ اقتصادی، نظامی و تبلیغاتی را علیه جمهوری اسلامی سازماندهی کرده است. همه‌ی این کارها هم هدفش «براندازی» بود و این کلمه که تکرار می‌شود، چیز جدیدی نیست. همه‌ی این توطئه‌ها هم شکست خورده. مثل گربه‌ی معروف داستان تام و جری؛ و باز هم شکست خواهد خورد.

و در حالی که رسانه های داخلی در تبیین مواضع رهبری برای مردم داخل و خارج از کشور کم کاری دارند، وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی اسرائیل در اقدامی مذبوحانه با انتشار قسمت کوتاهی از کارتون «تام و جری» در کانال تلگرامی فارسی خود، سعی کرد با حقانیت سخنان مقام معظم رهبری مقابله کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.