چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

انجام تودیع و معارفه مدیران سالن های سنگلج و هنر

مراسم تودیع و معارفه‌ دو سالن هنر و سنگلج

سینماپرس: با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید تالارهای هنر و سنگلج برگزار گردید.

به گزارش سینماپرس، مراسم تودیع و معارفه پریسا مقتدی و حسین موذن مدیران سابق و جدید تالار هنر عصر روز گذشته ۱ خرداد با حضور شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی و کیوان نخعی مدیر روابط عمومی اداره کل و کارکنان تالار هنر برگزار شد.

شهرام کرمی در معارفه حسین موذن مدیر جدید تالار هنر با تشکر از زحمات پریسا مقتدی در دوره گذشته گفت: این تالار اصلی‌ترین پایگاه هنر کودک و نوجوان است که به خوبی توانسته مثمرثمر واقع شود. در دوره خانم مقتدی اتفاقات خوبی رخ داد و رشد این تالار در این دوره خوب بوده است در واقع این مکان الان در دوران اوج خود قرار دارد.

وی با اشاره به حضور پرانرژی و فعال پریسا مقتدی در اداره کل هنرهای نمایشی اظهار داشت: امیدوار هستیم فعالیت جدیدشان در سنگلج نیز اتفاقات خوبی را رقم بزند. چرا که سالن سنگلج نیز برای ما خیلی مهم است.

کرمی سپس درباره سابقه زیاد حسین موذن در حوزه مدیریت فرهنگی گفت: او برای من یک پیشکسوت است و حضورش در تالار هنر می تواند اتفاق خوبی باشد.

اما در مراسم دیگری نیز تودیع و معارفه مدیران تماشاخانه سنگلج انجام شد. کرمی در این مراسم نیز با اشاره به نوستالژی خاصی که سنگلج برای همه دارد گفت: آقای عابدی و خانم مقتدی هر دو برایم همکاران خوبی بوده و هستند تا به حال چند بار برای خداحافظی ازاین مسئولیت به من گفته بودند که من هر بار ترجیح دادم این اتفاق نیافتد اما بهرحال متوجه جدیت آنها شده و به این نتیجه رسیدم نباید مانع تحقق خواسته های آقای عابدی شوم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم در جشنواره تئاتر فجر بتوانیم در ظرفیت های این بزرگوار استفاده کنیم. علی عابدی در این سه سال در سخت ترین شرایط به همه آرامش داد و اتفاقات خوبی در سنگلج رقم زد و برنامه های سنگلج را پیش برد.

کرمی اظهار داشت: به نظرم عابدی با شایستگی توانست این کارها را انجام دهد و امیدوارم خانم مقتدی هم با تجربیاتشان بر مزایای این سالن بیافزایند.

مدیرکل هنرهای نمایشی در معرفی پریسا مقتدی مدیر جدید سالن سنگلج نیز گفت: من با او از پیش از اداره کل در شهرداری آشنا بودم و از نیروهای باسابقه ما هستند و نیاز به بازگویی ندارد که در تتئاتر شهر و تالار هنر فعال ظاهر شدند امیدوارم دراین تماشاخانه سنگلج هم به فعالیت هایشان ادامه دهند.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت پریسا مقتدی به عنوان مدیر جدید تماشاخانه سنگلج از سوی شهرام کرمی اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.