یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

کمپین «خانم گزارشگر» به دنبال چیست؟

کمپین و مسابقه «خانم گزارشگر»

سینماپرس: در حالیکه رسانه های معاند و معارض به ویژه در سال های اخیر با برجسته کردن دغدغه های کاذبی نظیر حضور بانوان در ورزشگاه های فوتبال و موارد مشابه، مشکلات و مسائل اصلی حوزه زنان را به حاشیه می برند، کمپین و مسابقه ای با موضوع «خانم گزارشگر» به دعوت یکی از بازیگران زن و جوایز ۲۰ میلیون تومانی مدتی است آغاز به کار کرده است.

به گزارش سینماپرس، کمپین و مسابقه خانم_گزارشگر به عنوان بستری برای خانم هایی که می خواهند وارد عرصه گزارشگری رویدادهای ورزشی شوند با ویدیوی دعوت مهناز افشار شروع به کار کرد.

"خانم گزارشگر" اولین گام برای حضور جدی تر خانم ها در عرصه هایی است که قبلا امکان حضور در آن را نداشتند. بانوانی که علاقمند به گزارشگری رویدادهای ورزشی هستند، باید روی یکی از چهار ویدئوی نمونه ارائه شده در سایت تماشا گزارش کرده و آن را برای داوری، روی سایت تماشا بارگزاری نمایند.

داوران این مسابقه حمیدرضا صدر، نیلوفر اردلان، جهانگیر کوثری هستند و جوایزی متشکل از بیست میلیون تومان برای نفر اول، ده میلیون تومان برای نفر دوم و پنج میلیون تومان برای نفر سوم برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است، همچنین کلیه برگزیدگان در گزارش بازی های جام جهانی ورزش سه و آنتن حضور خواهند داشت.

این کمپین تا به امروز با استقبال بانوان روبرو شده است و متقاضیان با ارسال ویدئوهای گزارشگری خود روی صحنه های مهم فوتبالی از پیش تعیین شده، مشارکت خود را در این حرکت اعلام کرده‌اند و متعاقبا هنرمندان و فعالان مسائل حوزه زنان نیز در ویدیوهای جداگانه ای از علاقمندان به این حوزه برای شرکت در مسابقه دعوت به عمل می آورند. مهلت ارسال آثار تا پانزدهم خرداد ماه اعلام شده است.

نظرات

  • باقر ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۴
    0 0
    دغدغه های مردم را از عدالت خواهی و آرمان خواهی اسلامی به چه چیزهای پیش پا افتاده ای سوق می دهند.
  • iranisarboland ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۳
    0 0
    با چه چیزهایی میخوان مردمو سرگرم کنن ببخشیدا اما هر آدمی را بهر کاری ساختن، کلا گزارشگری با صدای خانما جور در نمیاد توی دنیا هم نود و نه درصد گزارشگران شناخته شده مرد هستند نه زن! صدای خانم ها در صورتی که صدایی مشابه صدای گوینده های رادیو باشه میتونن گزارش کنن در غیر اینصورت حس و حال بازی را هم از شنونده میگیره ، من نمیدونم حکایت این کمپین چیه اما من هرچی بیشتر گزارشهای خانمها تو این سایت را میبینم بیشتر مطمئن میشم که گزارشگری تو خون خانم ها نیست، به جز یک مورد که اونم هنوز جای کار داره توی بقیه موارد بسیار بسیار سطح پایین بود چه از نظر بکار بردن جملات و چه صدای گزارشگر، توی بعضی موارد که خنده دار بود گزارش ها و خیلی افتضاح بود! میدونم سایت شما طرفدار این کمپین هست و نظر من را تایید نمیکنید اما من هرجایی که این موضوع مطرح بشه بدون تعصب نظرمو بیان خواهم کرد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.