شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

رسانه فیلمسازان «لازانیا» را پخش می کند

فیلم سینمایی لازانیا

سینماپرس: احمد احمدی درباره زمان اکران فیلم سینمایی «لازانیا» اظهار کرد: زمان قطعی اکران آن هنوز مشخص نیست؛ ولی برای اکران این فیلم سینمایی با دفتر پخش «رسانه فیلمسازان» به توافق رسیده‌ایم.

به گزارش سینماپرس، احمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لازانیا» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری، ‌ درباره آخرین وضعیت این فیلم اظهار داشت: فیلم سینمایی «لازانیا» با پشت سرگذاشتن مراحل فیلمبرداری و تدوین در حال حاضر، مرحله صداگذاری را پشت سر می‌گذارد و سازنده موسیقی متن فیلم حمیدرضا صدری است.

‎وی درباره زمان پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «لازانیا» بیان کرد: ما تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که این پروژه، در مدت زمان مناسب آماده نمایش شود، اما کیفیت‌ نیز عنصر مهمی است و از آن غافل نخواهیم شد.

‎این تهیه‌کننده سینمای ایران درباره زمان اکران فیلم سینمایی «لازانیا» اظهار کرد: زمان قطعی اکران آن هنوز مشخص نیست؛ ولی برای اکران این فیلم سینمایی با دفتر پخش آقای حبیب اسماعیلی «رسانه فیلمسازان» به توافق رسیده‌ایم.

‎احمدی درباره اقبال فیلم سینمایی «لازانیا» در گیشه‌ سینماهای کشور، گفت: «لازانیا» فیلمی خانوادگی و آموزنده است و ما تمام تلاشمان را کرده‌ایم که حال مخاطبان سینما با دیدن داستانی جذاب، خوب شود و امیدوارم که توانسته‌ باشیم این انگاره را محقق کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.