چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

حمیدرضا آذرنگ:

درباره وضعیت تئاتر اجازه دهید سکوت کنم!

حمیدرضا آذرنگ در نشست خبری فیلم سینمایی«تنگه ابوقُریب»

سینماپرس: کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر درباره فعالیت‌های جدید هنری خود گفت: فعلا شرایط مرا به خانه‌نشینی سوق داده است؛ اجازه دهید درباره علت آن سکوت کنم!

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا آذرنگ بازیگر و کارگردان تئاتر در سال ۹۶ نمایش‌هایی چون ترن را درباره شهدای جنگ تحمیلی به صحنه برد و مورد اقبال نیز در سالن اصلی تئاتر شهر قرار گرفت. همسر آذرنگ ساناز بیان نیز در عرصه نگارش نمایشنامه و کارگردانی تئاتر سال گذشته فعال بود و جوایزی نیز از جشنواره‌های مختلف دریافت کرد.

وی در چند فیلم سینمایی نیز در سال‌های اخیر بازی کرده و خودش نیز فیلم‌هایی را کارگردانی کرده است، آذرنگ در انتهای سال گذشته در فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت ابراهیم ابراهیمیان ایفای نقش کرد.

آذرنگ که در سال جاری هنوز فعالیت جدید تئاتر یا سینما و تلویزیون را آغاز نکرده، در گفت‌وگو با یک خبرگزاری بیان کرد:‌ فعلا قرار نیست که هیچ کار جدید تئاتری را آغاز کنم.

وی درباره علت این کم کاری‌اش گفت: شرایط به شکلی است که خانه نشین شده‌ام و فعلا در هیچ کاری نه حضور پیدا کرده و نه کار خاصی را شروع کرده‌ام.

این کارگردان عرصه تئاتر همچنین اظهار داشت: دلائل مختلفی برای این تصمیمم وجود دارد هر چند که تایمی نیز برای تئاتر در دست دارم اما هنوز به آن فکر نکرده ام و منتظرم که ببینم چه چیز در‌ آینده پیش خواهد آمد.

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت جدید عرصه نمایش را در کشور چطور می‌بیند، گفت: درباره وضعیت تئاتر اجازه دهید من فعلا سکوت کنم!

آذرنگ درباره فعالیت سینمایی خود نیز گفت: آخرین کاری که داشتیم بازی در فیلم دو طبقه روی پیلوت ابراهیم ابراهیمیان بود که پیش از عید به پایان رساندیم پس از آن نیز دیگر در سال جدید کار خاصی را شروع نکرده‌ام و فعلا تصمیم دراین رابطه مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.