دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

جانی دپ به دنبال همکاری با کارگردان جوان کلمبیایی

جانی دپ*

سینماپرس: به دنبال ارتباط گیری جانی دپ و سیرو گِرا، کارگردان ۳۷ ساله کلمبیایی، احتمالا این بازیگر امریکایی در فیلم جدید این کارگردان همبازی مارک رایلنس و رابرت پتینسون می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از اسکرین دیلی، جانی دپ با سیرو گِرا کارگردان ۳۷ ساله کلمبیایی ارتباط برقرار کرده تا با او کار کند و به احتمال زیاد این همکاری در جدیدترین فیلم این کارگردان یعنی «در انتظار بربرها» ‌ شکل خواهد گرفت که اقتباسی از رمانی با همین نام نوشته جی‌ام کوتزی است.

فیلم «پرندگان مهاجر» ‌ سیرو گرا فیلم افتتاحیه بخش دوهفته کارگردانان فستیوال فیلم کن امسال بود. او همچنین تا به حال روی صندلی کارگردانی فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار «آغوش مار» نشسته است.

اگر دپ در این پروژه به او ملحق شود، به چهره‌های شناخته‌شده‌ای از جمله مارک رایلنس و رابرت پتینسون نیز خواهد پیوست. مایکل فیتزجرالد که فیلم «سه دفن» ‌ را ساخته از تهیه‌کنندگان اصلی این پروژه است. این فیلم نخستین ساخته گرا به زبان انگلیسی خواهد بود و نخستین بار خبر ساخت آن در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. قرار است فیلمبرداری این پروژه از فصل پاییز امسال آغاز شود.

کوتزی که دریافت‌کننده جایزه نوبل ادبیات نیز هست، مسئولیت اقتباس سینمایی رمان خود را بر عهده خواهد داشت. کتاب او یک تریلر سیاسی است که نخستین بار در سال ۱۹۸۰ منتشر شد. داستان آن حول محور یک قاضی و خادم عمومی بریتانیایی در یک شهر کوچک در دوران استعمار می‌گردد که شروع به شک کردن نسبت به وفاداری خود به امپراتوری بریتانیا می‌کند.

«پرندگان مهاجر» سومین فیلم ساخته گراست که در فستیوال فیلم کن روی پرده می‌رود. پیش از فیلم‌های «سفرهای باد» محصول سال ۲۰۰۹ و «آغوش مار» محصول سال ۲۰۱۵ به ترتیب در بخش‌های نوعی نگاه و دوهفته کارگردانان این فستیوال پخش شده بودند.

کمپانی اورچارد بعد از رقابتی سخت موفق شد حقوق رسمی پخش فیلم «پرندگان مهاجر» در آمریکای شمالی را خریداری کند. گرا در همراهی با کریستینا گالگو مسئولیت کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.