دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

سریال بتمن ادامه ای ندارد

سریال ابرقهرمانی «گاتهام»

سینماپرس: سریال ابرقهرمانی شبکه فاکس تحت عنوان "گاتهام" که حول کاراکتر "بتمن" ساخته شده است، پس از خاتمه فصل پنجم به پایان می رسد.

به گزارش سینماپرس، شاید خیلی‌ها منتظر بودند تا با بزرگ شدن بروس وین، بتمن را بار دیگر در قاب تلویزیون هم ببینند اما طبق اعلام رسمی شبکه فاکس، سریال ابرقهرمانی «گاتهام» بعد از فصل پنجم به پایان خواهد رسید و ادامه ای نخواهد داشت. تهیه کنندگان این سریال گفته اند در فصل پنجم بیشتر به شخصیت بتمن خواهند پرداخت تا با پایان آن «فصلی نا گفته» از داستان های ابرقهرمانی شرکت دی سی برای مخاطبان بیان شده باشد.

گفته می شود این سریال به طور میانگین چیزی حدود ۵.۸ میلیون بیننده داشته که البته فقط ۱.۴ آنها مربوط به بینندگان شبکه تتلویزیونی فاکس است. بخش تلویزیونی کمپانی وارنر که تولید این سریال را بر عهده داشته برای هر اپیزود چیزی حدود ۱.۷۵ میلیون دلار هزینه کرده که در نوع خود برای یک سریال ابرقهرمانی تازگی دارد. سازندگان این سریال بسیار تلاش کردند که نسخه بتمن آنها تا حد توان نزدیک به سه گانه نولان باشد اما به نظر می رسد با افت شدید فیلم های ابرقهرمانی کمپانی وارنر، اقبال به ابرقهرمان های درجه یک این شرکت هم پایین آمده است. در عین حال بسیاری از مخاطبان هم حال و هوای این سریال را با مجموعه بازی های کامپیوتری «آرکام» مقایسه کرده اند.

هر چه هست در حالی که روز به روز بخش تلویزیونی مارول و دیزنی موفق عمل می کند، عملکرد دی سی با انتقاداتی رو به روست طوری که مهم ترین سریال آنها در فصل اینده به پایان می رسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.