یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

پوستر بین المللی فیلم سینمایی «کژال»

کژال

سینماپرس: پوستر خارجی فیلم سینمایی «کژال» به کارگردانی نیما یار و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، پوستر بین المللی فیلم سینمایی «کژال» که اثری اجتماعی با محوریت زندگی یک دختر کولبر در کردستان است، رونمایی شد.

«کژال» بعنوان نخستین تجربه کارگردانی نیما یار سه سال پس از تولید موفق به دریافت پروانه نمایش شد و در حال حاضر از طریق شرکت (ArtHouse Cinematheque) به مدیریت مرجان علیزاده پخش بین المللی خود را آغاز کرده و اولین نمایش بین المللی آن در بخش بازار جشنواره فیلم کن است.

این فیلم سینمایی در موقعیت های واقعی، روایتگر زندگی یک دختر کولبر در مرز کردستان است که به دلیل شرایط سخت زندگی و بحران خانوادگی، پس از ترک تهران و دانشگاه، ناچار به قاچاق و کولبری می شود.

Kazhal-Poster-En

فیلم سینمایی «کژال» با بازی سمیرا زکائی، مریم بوبانی و نسترن محمدی و فیلمنامه آرمین ایثاریان بر اساس داستانی واقعی تولید شده است.

دیگر عوامل فیلم «کژال» عبارتند از مدیران فیلمبرداری: امیرعلی ویسی، افشین علیزاده، تدوین: سینا دوراندیشان، آهنگساز: امید رییس دانا، طراح گریم: هاشم فغانی، طراح صحنه و لباس: جعفر محمدشاهی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حامد پوراسفندیانی، طراح پوستر و عنوان بندی: آرمان خرمک و مشاور رسانه ای و روابط عمومی: میثم محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.