جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

وزیر ارشاد:

علاقه رهبر انقلاب به کتاب، موجب تقویت قلبی اهالی فرهنگ است

وزیر ارشاد - رهبر انقلاب

سینماپرس: سیدعباس صالحی ضمن تشریح بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب گفت: حضور رهبری کتاب‌دوست در این نمایشگاه موجب قوت قلب ما شد.

به گزارش سینماپرس، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید امروز رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب گفت: مقام معظم رهبری به مدت  یک ساعت و ۳۰ دقیقه از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

صالحی با اشاره به اینکه  معظم‌له اظهار می‌کردند علاقه‌شان به حوزه فرهنگ و کتاب علاقه‌ای دیرینه است، گفت: بسیاری از کتاب‌هایی که ناشران خدمتشان ارائه می‌کردند ایشان دیده و یا خوانده بودند.

وزیر ارشاد با اشاره به اینکه تسلط رهبر انقلاب و میزان آشنایی ایشان با حوزه‌های متنوع کتاب  در زمینه‌ ادبیات، علوم انسانی و اسلامی قابل توجه بود و در بازدید امروز نیز نمود خاصی داشت، افزود: رهبر معظم انقلاب در بازدید با اشاره به اینکه علاقه‌شان بیش از زمانی است که امروز به بازدید از نمایشگاه اختصاص دادند از این موضوع اظهار تأسف کردند و فرمودند «زمان‌هایی بود که به نمایشگاه می‌آمدم و گاهی حد ۵ و ۶ ساعت زمان صرف می‌کردم اما در حال حاضر با توجه به اشتغال فراوان فرصت برای بازدید اندک است و اگر فرصتی بود می توانستم زمان بیشتری را صرف کنم. »

صالحی در این خصوص افزود: همین فرصت محدود ایشان برای حضور در نمایشگاه برای ما و اهالی نشر فرصتی مغتنم است چرا که رهبری که اینچنین نسبت به حوزه فرهنگ، نشر و کتاب شیفته و علاقه‌مند است مایه افتخار مردمان این سرزمین و موجب تقویت قلبی برای اهالی فرهنگ است. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.