چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶

سامیه لک:

هیچگاه به تلویزیون جواب منفی نخواهم داد

سامیه لک

ایسنا: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من بچه تلویزیون هستم و با این رسانه معرفی شدم؛ دوره‌ای برای کار سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و متاسفانه شایعه‌ای مطرح شد که مهاجرت کردم، اما من هیچگاه به تلویزیون جواب منفی نخواهم داد.

سامیه لک که برای اولین بار در سریال مرگ تدریجی یک رؤیا به کارگردانی فریدون جیرانی مقابل دوربین رفت، این روز‌ها در مقام بازیگر سریال «آنام» شناخته می‌شود. او که در سریال‌های «آواز در باران»، «قلب یخی» و «خانه بی‌پرنده» هم ایفای نقش داشته، درباره دلیل دوری از تلویزیون گفت: من بچه تلویزیون هستم و با این رسانه معرفی شدم؛ دوره‌ای برای کار سفر‌های زیادی به خارج از کشور داشتم و متاسفانه شایعه‌ای مطرح شد که مهاجرت کردم، اما من هیچگاه به تلویزیون جواب منفی نخواهم داد.

بازیگر سریال «آنام» که این شب‌ها به کارگردانی جواد افشار از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، با اعتقاد بر اینکه خود را فرزند تلویزیون می‌داند، درباره‌ی علت دوری از تلویزیون توضیح داد: من دوره‌ای برای کار سفر‌های زیادی به خارج از کشور داشتم و متاسفانه شایعه‌ای مطرح شد که مهاجرت کردم. آن زمان فصای مجازی به اندازه اکنون فعال نبود و شرایط اینکه شایعات را به سرعت بتوانی رد کنی وجود نداشت؛ البته خیلی از بازیگران اکنون از همین فضا استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به جذابیت‌های قصه «آنام» یادآور شد: داستان «آنام» درباره بخشنده بودن است و اینکه در شرایط لازم چقدر توانایی بخشنده بودن را دارید. همه ما در زندگی راز‌هایی داریم که دوست نداریم برملا شود و حالا در یک موقعیت می‌فهمیم که وقتی راز یک شخص برملا می‌شود چقدر ما قدرت بخشنده بودن را داریم.

لک درباره شخصیت آیناز در سریال نیز اظهار کرد: شخصیت آیناز دختر تنهایی است. خواهر داشتن و یا داشتن یک مادر همراه خیلی برای دختر‌ها اهمیت دارد و آیناز دختری است که چنین موقعیتی را ندارد. حتی اگر به زندگی‌های نسل خود دقت کنیم هر یک از ما چند خاله و دایی و عمه ... داریم، اما بچه‌های نسل‌های جدید یک خاله یا عمو خواهند داشت و این تک فرزندی اتفاق خوبی نیست. کاراکتر آیناز هم با توجه به تنهایی که دارد با سختی‌هایی مواجه است.

بازیگر سریال «مرگ تدریجی یک رویا» درباره پیشنهادات کاری در آن زمان اظهار کرد: فیلمنامه‌های زیادی به دستم می‌رسید، ولی من یا نقش و کاراکتر را دوست نداشتم و یا، چون مسوولیت پروژه‌های ساختمانی را در دست داشتم فرصتی پیش نمی‌آمد تا بتوانم در سریالی حضور داشته باشم.

این بازیگر درباره همکاری‌اش با تلویزیون و حضور در سریال‌های تلویزیونی که آیا ادامه‌دار خواهد بود؟ اظهار کرد: من فعلا در ایران هستم و حتما از فیلمنامه‌ها استقبال و به پیشنهاد‌ها فکر می‌کنم. به هرحال من بچه تلویزیون هستم و با این رسانه معرفی شدم.

سامیه لک در پایان درباره‌ی کار در سینما نیز توضیح داد: من هیچگاه به تلویزیون جواب منفی نخواهم داد و این رسانه را دوست دارم، اما می‌خواهم سینما را هم تجربه کنم. پیشنهاد‌هایی هم دارم که باید آن‌ها را بررسی کنم.

به گزارش ایسنا، مجموعه تلویزیونی «آنام» به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است.

این سریال اجتماعی در ۶۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به قلم امیرعباس پیام نگارش شده است. ۴۲ قسمت از این مجموعه از هفتم بهمن تا پایان اسفند ماه ۹۶ از شبکه سه پخش شد و ادامه سریال تلویزیونی «آنام» از ۲۵ فروردین ماه، هر شب به جز جمعه‌ها از ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

بازپخش این مجموعه تلویزیونی نیز ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۹:۳۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

گلچهره سجادیه - عبدالرضا اکبری - مهرانه مهین ترابی - شبنم قلی خانی - مجید واشقانی - سیامک صفری - امیر دلاوری - سامیه لک - کوروش زارعی - ناصر هاشمی - مهشید جوادی - میثم، ولی خانی - فاطمه حسینی - هادی افتخار زاده - شهرام خزرایی - رقیه شادخواه - فریبا سهرابی - امین حاجی اکبری - سویل شیرگیر -فیروز عاقلی - علیرضا پور صدیقیان - امیر شاکری- وحید فرشی - فروغ مشقتی - احمد پور خوش - لاله مرزبان - عرفان ابراهیمی - فرهاد بشارتی - حسین مسافر آستانه - منوچهر زنده دل - مجید شهریاری - علی بیطرفان - آرزو روشناس - آرام چراغی - با حضور سیروس گرجستانی و خسرو شهراز و کاظم بلوچی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.