چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

نظر تهیه کننده «آنام» درباره پایان بندی این سریال

مجموعه «آنام»

سینماپرس: تهیه کننده سریال «آنام» با منطقی و خوب خواندن پایان آن، بیان داشت: به پایان قصه آنام خیلی فکر کردیم و پایان‌های مختلفی را طراحی کردیم در نهایت پایان‌بندی منطقی و خوبی رسیدیم که فکر می‌کنم مخاطب هم راضی باشد.

به گزارش سینماپرس، اسماعیل عفیفه تهیه کننده مجموعه «آنام» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره پایان زودهنگام مجموعه« آنام» بیان کرد: این مجموعه ابتدا در ۶۵ قسمت پیش‌بینی شده بود زمانی که داستان را جمع و مونتاژ کردیم کار در ۶۲ قسمت بسته شد. «آنام» سریال بزرگی بود و کمی پیش‌بینی اینکه چند قسمت باشد برای ما سخت بود.

وی از پخش پشت صحنه مجموعه «آنام» نیز خبر داد.

این تهیه کننده در پاسخ به اینکه آیا تصمیمی برای ساخت فصل جدید آنام ندارید گفت: بعید می‌دانم آنام ادامه دار باشد چرا که در ایران سنت فصل دو و سه تاکنون موفق نبوده است، می‌شود برخی محورها را در این مجموعه ادامه داد، اما ما به این فکر نبودیم. صحبت‌هایی هم  در این باره داشتیم اما تا زمانی که طرح قصه جذاب نداشته باشیم چنین اقدامی نمی‌کنیم.

عفیفه در پایان یادآور شد: خوشحالم که این مجموعه مورد توجه مخاطب واقع شد تلاش ما این بود که کار پر مخاطب در عین حال  شریف سالم و خوب باشد، فکر می‌کنم تا حد زیادی به این اهداف رسیدیم.

 مجموعه ۶۲ قسمتی « آنام » پنج‌شنبه (۲۰ اردیبهشت ماه) به پایان خواهد رسید.

پشت صحنه این مجموعه نیز روز شنبه (۲۲ اردیبهشت ماه) از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.