دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

اجراهای دومین روز جشنواره تئاتر دانشگاهی

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی

سینماپرس: در دومین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ، ۸ اثر نمایشی به اجرا در می‌آید.

به گزارش سینماپرس، در دومین روز اجراهای جشنواره تئاتر دانشگاهی، ۸ نمایش در سالن های اصلی و کوچک مرکز تئاتر مولوی، سالن قشقایی و پلاتو اجرا تئاتر شهر، سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، سالن سمندریان دانشگاه تهران، پلاتو خسروی دانشگاه هنر، تالار هنر و عمارت روبرو به اجرا در می‌آید.

در مرکز تئاتر مولوی نمایش «داش آکل» نوشته و کاری از سیاوش حیدری ساعت های ۱۶ و ۱۹ در سالن اصلی و نمایش «دمل» کاری از سینا نظری در دو ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن کوچک اجرا می‌شود. همچنین این سالن در همین روز در ساعت های ۱۶ و ۲۱ میزبان نمایش «انگشت به انگشت» به کارگردانی جعفر حجازی در بخش تجربه های اجرا می شود. در مجموعه تئاتر شهر، تالار قشقایی در ساعت های ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش «پوبلیکومس بشیمبوفونگ» کاری از امیر اخوان و پلاتو اجرا میزبان «چند روایت مجهول روزانه» نوشته شهرام کرمی و کارگردانی سروش طاهری می‌شود. در سالن استاد انتظامی نمایش «لوله» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اجلی طی دو ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به اجرا در می‌آید.

 در سالن سمندریان دانشگاه تهران نمایش «دلقک های غمگین» کاری از مانلی حسین پور در ساعت های ۱۵ و ۱۷ روی صحنه می رود.

در عمارت روبرو و در بخش تجربه های اجرا نمایش «کوهستان» با کارگردانی آرش پروین در دو بخش در ساعت های ۱۷ و ۲۰ اجرا می شود.

شایان ذکر است، بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت به دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.