یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹

فتحعلی اویسی:

به راحتی بازی در هر کاری را نمی پذیرم

فتحعلی اویسی

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "تنهاترین سردار" گفت: خوشبختانه نقش هایی که تا به حال ایفا کرده ام نزد مردم مورد قبول واقع شده‌اند و همین وسواس من برای انتخاب نقش را دو چندان کرده است. می خواهم با اثری با یادماندنی به نزد مردم باز گردم زیرا یک کار به یادماندنی بهتر از ده اثر الکی است.

فتحعلی اویسی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص کم کاری و غیبت خود طی سه سال گذشته در عرصه بازیگری گفت: دلایل زیادی باعث شد نزدیک به سه سال از بازیگری دور باشم و به همین خاطر خودم هم ترجیح دادم کمی استراحت کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر اینکه پیشنهادات ضعیف و تصادفی که در سال پیش داشتم دلایل اصلی دوری‌ام از بازی بود. سال پیش پیشنهادات فراوانی برای بازی در سینما و تلویزیون به من می‌شد اما هیچکدام از فیلمنامه ها و نقش‌ها برای من دندان گیر نبودند که بخواهم در آنها به ایفای نقش بپردازم.

بازیگر سریال "ولایت عشق" از احتمال بازگشت خود به بازیگری در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مشغول مطالعه چندین فیلمنامه برای سینما و تلویزیون هستم و اگر به امید خدا متنی به دلم بنشیند آن را خواهم پذیرفت. من سه سال است که کار نکرده ام، به همین دلیل حالا که قصد بازگشت به بازیگری را دارم باید حرکت نو و تازه ای انجام دهم تا در ذهن مردم و مخاطبان ماندگار شود.

وی با تاکید بر ایفای نقش های ماندگار در تلویزیون از سوی خود اضافه کرد: من به راحتی بازی در هر کاری را نمی پذیرم. خوشبختانه نقش هایی که تا به حال ایفا کرده ام نزد مردم مورد قبول واقع شده‌‌اند و همین وسواس من برای انتخاب نقش را دو چندان کرده است. می خواهم با اثری با یادماندنی به نزد مردم باز گردم زیرا یک کار به یادماندنی بهتر از ده اثر الکی است.

بعد از سه سال دوری امسال به تلویزیون باز می‌گردم/پیشنهاد دندان‌گیری نداشتم که آن را بازی کنم/به راحتی بازی در هر کاری را نمی پذیرم/یک کار به یادماندنی بهتر از ده اثر الکی است///////////////////یکشنبه

بازیگر سریال "سریال تنهاترین سردار" درباره حضورش دوباره‌اش در دنیای بازیگری ادامه داد: امیدوارانه به سال ۹۷ نگاه می کنم و با توجه به اینکه خودم هم دلتنگ بازیگری هستم و در سال جدید به تلویزیون باز خواهم گشت. به امید خدا اگر عمری باشد باز هم میهمان خانه مردم خواهم شد.

اویسی درباره احتمال پیوستنش به سریال "سلمان فارسی" خاطرنشان کرد: هنوز پیشنهادی برای بازی در سریال "سلمان فارسی" نداشته ام. پیش از این سابقه بازی در آثار تاریخی را داشته و به آن علاقمندم. بدون شک اگر به من پیشنهادی درباره سریال سلمان داده شود و نقش خوب باشد به آن فکر می کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.