یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

انصراف یک نمایش از حضور در جشنواره تئاتر دانشگاهی

نمایش «یرماغ»

سینماپرس: مریم محمدی کارگردان و نویسنده «یرماغ» از اجرای نمایشش در جشنواه تئاتر دانشگاهی انصراف داد.

به گزارش سینماپرس، طبق برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی نمایش «یرماغ» قرار بود یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن اصلی تالار مولوی به عنوان یکی از نمایش های برگزیده این جشنواره اجرا شود که کارگردان اثر از اجرای کار در جشنواره انصراف داد.

مریم محمدی نویسنده و کاگردان نمایش «یرماغ» درباره دلایل انصرافش از جشنواره گفت: با توجه به آغاز اجرای عموم نمایش «یرماغ» از ۲۷ اردیبهشت در تالار مولوی با دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی به صورت شفاهی رایزنی هایی انجام دادیم تا شاهد اجرای این اثر در آخرین روز جشنواره باشیم که اختلاف زمان مورد نظر ما با برنامه ای که امروز اعلام کرده اند زمان قابل توجه ۹ روز است.

وی ادامه داد: دلیل این تقاضا از مسئولان برگزارکننده، تغییر دکور و آماده شدن آن و همچنین لباس بازیگران بود ضمن اینکه نزدیکی اجرا در جشنواره و بلافاصله اجرای عموم نمایش در سالن اصلی تالار مولوی می توانست به جهات مختلف برای گروه مثبت باشد. ما با بیان این مطالب موافقت دبیرخانه را به صورت شفاهی دریافت و بر همین اساس نیز برنامه ریزی کردیم اما بعد از اعلام برنامه اجرایی جشنواره از تاریخ در نظر گرفته شده برای نمایش «یرماغ» متعجب شدم گویا برای مسئولان عادت شده که به صورت شفاهی وعده بدهند و در اجرا به شکل دیگری عمل کنند. این روزها گوش مان از وعده های توخالی پر شده است و در حال حاضر باید یاد بگیریم که به تعهدات و وعده های شفاهی مدیری دلخوش نکنیم.

محمدی در پایان بیان کرد: با توجه به تلاش گروه برای اجرا در این رویداد فرهنگی و هنری و ضمن احترام به قوانین و مقررات جشنواره از حضور و اجرای نمایش «یرماغ» در ۱۶ اردیبهشت در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی انصراف می دهم.

نمایش «یرماغ» به کارگردانی و نویسندگی مریم محمدی از ۲۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.