یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

نازنین مفخم:

تدوین فیلم جدید رضا سبحانی نصف شد

نازنین مفخم

سینماپرس: تدوینگر سینما از پایان نیمی از تدوین جدیدترین اثر رضا سبحانی خبر داد که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.

به گزارش سینماپرس، نازنین مفخم تدوینگر سینما در گفتگو با یک خبرگزاری درباره جدیدترین فعالیت های خود عنوان کرد: در حال حاضر مشغول تدوین جدیدترین فیلم رضا سبحانی هستم که البته هنوز نام مشخصی ندارد.

وی افزود: این اثر آخرین فیلمی است که زنده یاد لوون هفتوان در آن به ایفای نقش پرداخته بود و این روزها که فیلم را تدوین می کنم یاد او می افتم.

تدوینگر «سوفی و دیوانه» عنوان کرد: جدیدترین اثر رضا سبحانی یک فیلم فانتزی و درباره فردی است که به یکباره توانمندی منحصر به فردی پیدا می کند و بر اساس آن می تواند با چشم خود کارهایی کند که خیلی از آدم ها نمی توانند انجام دهند. این اثر یک فیلم کمدی است و الگوی جدیدی از طنز ارایه می دهد که باعث می شود از این الگوی لمپنسیم که این روزها در سینمای ما رواج پیدا کرده است، دور شویم.

وی افزود: سبحانی اولین بار است که کار گیشه انجام می دهد و پیش از این به ساخت فیلم های هنری و خاص علاقه داشت.

مفخم با اعلام اینکه تدوین این فیلم سختی های خود را دارد، بیان کرد: تدوین این کار بر اساس ری اکشن و دیالوگ است یعنی یک طنز کلامی دارد که باید در فیلم دیده شود از همین رو به نظر من بریدن دیالوگ سخت ترین کاری است که یک تدوینگر می تواند انجام دهد و تدوین فیلم رضا سبحانی جزو آثار سخت کارنامه من است.

تدوینگر «نرگس مست» در پایان گفت: حدود یک ماه دیگر کار صداگذاری جدیدترین فیلم رضا سبحانی توسط عرفان یزدی انجام می شود اما هنوز کسی برای ساخت موسیقی انتخاب نشده است ضمن اینکه اصلاح رنگ آن هم در استودیو پیشگامان انجام می شود. امیدوارم بعد از آن یک پخش کننده خوب برای اکران پیدا شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.