جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

پیام تسلیت ۲ زیر مجموعه ارشاد برای درگذشت ناصر چشم آذر

پیام تسلیت ۲ زیر مجموعه ارشاد برای درگذشت ناصر چشم آذر

سینماپرس: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت زنده یاد ناصر چشم آذر را تسلیت گفتند.

به گزارش سینماپرس، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت ناصر چشم آذر آهنگساز و نوازنده فقید موسیقی کشورمان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن پیام تسلیت حسینی آمده است:

«ناصر چشم آذر از آهنگسازان ارزشمند با ساخته ها و نواهای خود لحظه های ماندگاری را رقم زد و نمونه های خاطره انگیزی از موسیقی بی کلام از جمله باران عشق را به یادگار گذاشت.

درگذشت این هنرمند گرانقدر را به خانواده اش، جامعه هنری و دوستداران هنر تسلیت می گویم و علو درجات را برای زنده یاد چشم آذر از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

در متن پیام تسلیت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«درگذشت استاد ناصر چشم آذر موجب اندوه و تاثر دوستداران موسیقی و همه کسانی است که در تمام سالهای گذشته با خلاقیت ها و آفرینش های متنوع و زیبای ایشان آشنا بوده و از هنر و توانایی های این هنرمند دوست داشتنی موسیقی ایران لذت برده اند.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت استاد چشم آذر را به خانواده گرانقدر، دوستداران ایشان و جامعه موسیقی ایران تسلیت گفته و رحمت الهی را برای او آرزومند است. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.