جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

فیلم/ تیزر جدید پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران

پوستر جدید انیمیشن «فیلشاه»

سینماپرس: با ادامه رشد فروش «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان، این انیمیشن توانست رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را به نام خود ثبت کند.

به گزارش سینماپرس، «فیلشاه» جدیدترین محصول گروه «هنرپویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، با عبور از مرز ۵ میلیارد تومان فروش در گیشه سینماها، توانست رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را به نام خود ثبت کند.

همزمان با این رکورشکنی، از تیزر جدید این انیمیشن رونمایی به عمل آمد. این رکورد پیش از این در اختیار «شاهزاده روم» محصول پیشین گروه «هنرپویا» بود.

«فیلشاه» در هفتمین هفته اکران علاوه بر ثبت این رکورد، توانست در جایگاه سوم پرفروش‌ترین‌های گیشه هفتگی قرار گیرد و تنها فیلم اکران نوروزی باشد که دارای رشد فروش است.

اکران پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» همچنان در سینماهای کشور ادامه دارد.

«فیلشاه» محصول یک تیم ۲۲۰ نفره است و در خلاصه داستان آن آمده است: “رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود … .”

عوامل انیمیشن سینمایی «فیلشاه» عبارتند از؛ کارگردان: هادی محمدیان، تهیه کننده: حامد جعفری، جانشین تهیه: محمدجواد جنتی، مدیر تولید: مهدی پاکدل، تدوین: حسن ایوبی، مدیر دوبلاژ: سعید شیخ زاده، موسیقی و تنظیم: ستار اورکی، نویسندگان: محمدباقر مفیدی کیا، محمدعلی رمضان پور، هادی محمدیان، صداگذاری و میکس: حسین مهدوی، دستیار تهیه و مدیر ارشد بازاریابی و فروش: هادی اسماعیلی، مشاور تبلیغات: سیدعلی طباطبایی نژاد، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی، مدیر رسانه های مجازی: وحید محرابیان، تهیه شده در گروه «هنرپویا».

پخش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» بر عهده موسسه بهمن سبز حوزه هنری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.