دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

پیوستن بهناز جعفری به خانواده «لیرشاه»

بهناز جعفری در چهارمین روز سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: مسعود دلخواه کارگردان نمایش «لیرشاه» اعلام کرد که گروه بازیگری این اثر نمایش در حال تکمیل است و بهناز جعفری نیز به بازیگران این نمایش پیوست.

به گزارش سینماپرس، مسعود دلخواه بازیگر و کارگردان تئاتر که این روزها مشغول تولید نمایش «لیرشاه» است درباره وضعیت تمرین ها و تکمیل شدن گروه بازیگری نمایش در گفتگو با یک خبرگزاری بیان کرد: تمرین های نمایش در حال انجام است، البته به مدت سه روز تمرین ها را تعطیل کردیم تا دراماتورژی قبلی نمایشنامه را بازنویسی و کامل تر کنیم.

وی ادامه داد: قرار است از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تمرین نمایش را با دراماتورژی جدید از سر بگیریم. در این دراماتورژی جدید ساختار متن تغییر می کند و این آمادگی را داریم تا با ایده های جدیدی در متن مواجه شویم همچنین روی موسیقی و گروه کُر نمایش نیز متمرکز شده ایم.

کارگردان «لیرشاه» درباره اضافه شدن بازیگران جدید به این نمایش، اعلام کرد: بهناز جعفری به گروه بازیگری نمایش پیوست و قرار است در نقش یکی از دختران شاه لیر به ایفای نقش بپردازد.

دلخواه در پایان با بیان اینکه با حضور حسین الله یاری فیلم مستند پشت‌صحنه «لیرشاه» ساخته می شود، اظهار کرد: ما در نمایش «مفیستو» کم و بیش ساخت فیلم مستند از پشت صحنه تئاتر را شروع کردیم ولی در این پروژه خیلی جدی تر و حرفه ای تر با مسأله و روند شکل گیری نمایش «لیرشاه» برخورد کردیم؛ از پروسه انتخاب بازیگر، مسایل و مشکلات و موانعی که به وجود می آیند و راه حل هایی که پیشنهاد می شود، کیفیت تمرین و بازی ها، همه در این فیلم مستند لحاظ می شود.

اکبر زنجانپور، رحیم نوروزی، خسرو شهراز، مرتضی اسماعیل کاشی، محمدرضا علی اکبری و فربد فرهنگ از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در نمایش «لیرشاه» قطعی شده است. نادر مشایخی به عنوان آهنگساز و شیما میرحمیدی به عنوان طراح صحنه و لباس نمایش «لیرشاه» حضور دارند که قرار است تیر و مرداد سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود. ش

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.