یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

نقدی به سیستم آموزشی و تربیتی کشور در شبکه مستند

مستند من عروسک کوکی نیستم

سینماپرس: شصت و یکمین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «من عروسک کوکی نیستم» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، در قسمت جدید «به اضافه مستند» و پس از پخش مستند «من عروسک کوکی نیستم» رضوان حکیم‌زاده ابیانه معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و مجتبی همتی‌فر دکترای فلسفه تعلیم و تربیت مهمان برنامه می شوند و با موضوع شیوه صحیح تعلیم و تربیت در مدارس گفتگو خواهند کرد. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «من عروسک کوکی نیستم» روایتگر فراز و نشیب های یک معلم پرورشی در مدرسه است که تلاش دارد با به کارگیری شیوه‌ای نوین، اثر گذاری خود را بر دانش آموزان دو چندان کند. در حقیقت، این معلم پر تلاش، نگاهی جدید به موضوع «پرورش» در نظام آموزش و پرورش کشور دارد و به نقد آن می‌پردازد.

مستند ۵۸ دقیقه‌ای «من عروسک کوکی نیستم» به کارگردانی امیر منیری و تهیه کنندگی سید جمال عود سیمین در موسسه نجوای زلال هنر تولید شده است و برای اولین بار در تلویزیون و در برنامه «به اضافه مستند» رونمایی و پخش خواهد شد.

«برنامه به اضافه مستند» با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۹ و جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.