جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها؛

ادامه استقبال از «لاتاری» و «به وقت شام» / «فیلشاه» ۴ میلیارد را رد کرد/ «تگزاس» در ده روز ۲ میلیاردی شد

خرگیوش-فیلشاه-لاتاری-فراری-لونه زنبور-به وقت شام-مصادره-فیلم های نوروز 97

سینماپرس: در هفته‌ای که گذشت فیلم‌های کمدی نسبت به فیلم‌های «به وقت شام» و «لاتاری» با افت فروش مواجه شدند.

به گزارش سینماپرس، فیاض هوشیار پارسیان مسئول فروش دفتر پخش «سیمای مهر» درباره فروش فیلم سینمایی «لاتاری» گفت: این فیلم سینمایی در هفته‌ای که گذشت توانست پرفروش‌ترین فیلم در حال اکران باشد و با در اختیار داشتن ۱۱۰ سالن سینما در سراسر کشور به فروش ۱۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی دست یافت.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش «فیلمیران» درباره فروش فیلم سینمایی «به وقت شام» بیان کرد: فیلم سینمایی «به وقت شام» در هفته‌ای که گذشت با در اختیار داشتن ۷۶ سالن سینما در سراسر کشور به فروش ۱۱ میلیارد تومانی رسید.  

وی همچنین درباره فروش فیلم سینمایی «تگزاس» اعلام کرد: این فیلم سینمایی نیز با در اختیار داشتن ۴۷ سالن نمایش، ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان فروخت.  

فیلم سینمایی «مصادره»  با در اختیار داشتن ۸۳ سالن به فروش ۱۳ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان دست یافت.  

سعید خانی مدیر دفتر پخش «خانه فیلم» درباره فروش فیلم سینمایی «لونه زنبور» بیان کرد: این فیلم سینمایی در حال حاضر ۲۸ سالن نمایش در تهران و ۷۰ سالن در شهرستان‌ها داشته و تاکنون به فروشی بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.  

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش «رسانه فیلمسازان» نیز درباره فروش فیلم سینمایی «خرگیوش» اظهار کرد: این فیلم سینمایی در حال حاضر با در اختیار داشتن ۳۰ سالن نمایش، ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فروش کل انیمیشن سینمایی« فیلشاه» ۴به رقم میلیارد و ۶۰میلیون رسید. 

قعرنشین گیشه ها همچنان «فراری» است که تا کنون فروش ۵۷۰میلیون تومانی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.