سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

امتیاز «جناب خان» به تلویزیون رسید

جناب خان

سینماپرس: بعد از حواشی زیادی که در خصوص حضور عروسک «جناب خان» در خندوانه رخ داد، مذاکرات میان صاحب امتیاز عروسک «جناب خان» و تلویزیون به پایان رسید و از این پس صاحب امتیاز این عروسک سازمان صداوسیما خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، کش و قوس‌های میان سعید سالارزهی صاحب امتیاز عروسک جناب خان و سازندگان برنامه «خندوانه» باعث شد تا در فصل چهارم این برنامه جای خالی جناب خان بیشتر به چشم آید و این عروسک سر از تبلیغات اتوبوس‌های شهری دربیاورد.  

در نهایت و درحالی که حدود ۲۰ روز به آغاز پخش سری پنجم «خندوانه» باقی مانده، سرانجام مذاکرات قانونی میان سعید سالارزهی و نمایندگان سازمان صداوسیما به پایان رسید و از این پس صاحب امتیاز این عروسک سازمان صداوسیما خواهد بود.  

پیش از این نیز سازندگان مجموعه «کلاه قرمزی» به خاطر اختلاف با تلویزیون بر سر بودجه ساخت این اثر، قصد داشتند آن را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنند که به دلیل اینکه حق امتیاز عروسک‌ها متعلق به سازمان صدواسیما بود، این امر میسر نشد.  

به گزارش فارس، اولین قسمت از فصل پنجم برنامه «خندوانه» از ۲۶ اردیبهشت ماه با طراحی و اجرای رامبد جوان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.