دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

همکاری حوزه هنری و شبکه ۴ به منظور تولید محتوا

نشست مشترک مدیر شبکه ۴ سیما با رییس سازمان سینمایی حوزه هنری

سینماپرس: حوزه هنری برای همکاری با شبکه چهار در تامین محتوای تولیدات فرهنگی و هنری اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سینماپرس، در نشست مشترک مدیر شبکه ۴ سیما با رییس سازمان سینمایی حوزه هنری بر ضرورت تعامل و تفاهم‌نامه مشترک درباره تامین محتوا در زمینه های هنرهای تجسمی، فرهنگ و اندیشه، موسیقی، ادبیات جنگ و همچنین تئاتر تاکید شد.

معینی پور مدیر شبکه چهار سیما، در این جلسه ضمن تاکید بر آشنایی نسل های مختلف انقلاب با حوزه هنری و فعالیت هایش در زمینه ادبیات، هنرهای تجسمی و آثار نمایشی، واگرایی را آفت جدی ذکر کرد و نیاز اساسی برای پیشرفت در زمینه‌های مذکور را مستلزم همگرایی حوزه و رسانه دانست.

وی بیان کرد: بحمدالله اقبال و استقبال خوبی در حوزه هنری وجود دارد و ظرفیت های حوزه برای برنامه سازی در رسانه گنجینه محسوب می شود، گنجینه ای از دهه شصت و نسل انقلاب، تا به نسل امروز و مزیت رقابتی حوزه هنری در حوزه فرهنگ و هنر را تربیت نسل عنوان کرد.

معینی پور در ادامه به احیای تله تئاتر و استقبال از آن در کنداکتور نوروز شبکه چهار و ظرفیت مناسب حوزه هنری در زمینه آثار نمایشی اشاره کرد و افزود تامین و پاسخ نیاز مخاطبان در حوزه نمایش و به طور خاص تله تئاتر، همکاری و تلاش ۲ جانبه ای را می طلبد.

حمزه زاده رییس سازمان هنری در تایید صحبت های معینی پور، مخاطبین حوزه هنری و شبکه چهار را از یک طیف و نزدیک بهم دانست و در زمینه تولید برنامه های گفتگو محور، مستند، مجله های هنری و اندیشه ای که از سوی مدیر شبکه بعنوان محورهای اساسی دستور جلسه اعلام شدند، اعلان آمادگی کرد.

در این نشست پیام فضلی نژاد نویسنده و پژوهشگر نیز اظهار کرد: امروز تلاش بسیاری از نهادهای فرهنگی انقلاب، پاسخ به شبهات جامعه ما در عرصه های گوناگون است، اما این سیاست ناکارآمد به نظر می رسد و نه تنها نمی تواند به شبهات پاسخ دهد، بلکه گاهی فعالیت های برخی از این نهادها خود به شبهه تبدیل می شود، چرا که به جای پاسخ به مطالبات و نیاز مخاطبان فقط سعی در پاسخ به شبهات دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.