شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

پخش «بازگشت به خانه» در نیمه شعبان

فیلم تلویزیونی «بازگشت به خانه»

سینماپرس: مراحل فنی فیلم تلویزیونی «بازگشت به خانه» برای پخش از رسانه ملی در نیمه شعبان آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، با پایان فیلمبرداری فیلم تلویزیونی «بازگشت به خانه» به کارگردانی و نویسندگی آرش گودرزی و تهیه کنندگی سعید پروینی در روزهای پایانی فروردین ۹۷، مراحل فنی آن برای پخش از رسانه ملی در نیمه شعبان آغاز شد.

تدوین این  فیلم تلویزیونی را رضا شهبازی برعهده دارد.

«بازگشت به خانه» ملودرامی اجتماعی است که در آن پیرمردی به نام بابا عباس به خاطر لخته خونی درون مغزش دچار فراموشی پیشرونده شده است. فرزندانش تصمیم می گیرند برای بهتر شدن حالش، او را به یک مرکز درمانی، شبیه خانه سالمندان، بسپارند. نوه ها نمی خواهند این اتفاق بیفتد و این آغاز دردسرهای پرتب و تاب است ...

محمود جعفری، امیرحسین رستمی، شیرین بینا، رامین راستاد، سیاوش چراغی پور، سینا رازانی، سودابه میرکریمی، ریحانه رضی، فرانک جلیلی و میثم مرادی ترکیب بازیگران این فیلم تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

عوامل فیلم تلویزیونی «بازگشت به خانه» عبارتند از مجری طرح: امیر امیری، نویسنده و کارگردان: آرش گودرزی، مدیر تصویربرداری: حسن اسدی، تدوین: رضا شهبازی، صداگذار: امین شریفی، آهنگساز: فوأد سمیعی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین دیردار، مدیران صدابرداری: فرشید احمدی و سعید احمدی، طراح صحنه و لباس: جواد فاضلی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، منشی صحنه: منا امیری، دستیار تهیه کننده: پویا خسروی، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، عکاس: پوریا رفیعی‌زاده، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.