شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

گفتگوی طالب زاده با توماس ماخ فیلمبردار مطرح جهانی

نادر طالب‌زاده

سینماپرس: امشب در سومین قسمت از ویژه برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نادر طالب زاده میزبان توماس ماخ فیلمبردار کهنه‌کار آلمانی می شود.

به گزارش سینماپرس، شبکه چهار سیما با برپایی استودیویی در پردیس سینمایی چارسوی به مدت ۹ شب، هر شب اخبار و رخدادهای این جشنواره جهانی را پوشش می دهد، امشب در سومین قسمت از این ویژه برنامه نادر طالب زاده میزبان توماس ماخ فیلمبردار کهنه‌کار آلمانی می شود.

توماس ماخ از فیلمبرداران مطرح جهان که سابقه‌ همکاری با کارگردان‌های بزرگی مانند ورنر هرتسوگ، ادگار رایتز، الکساندر کلوگه، ورنر شروتر را در کارنامه دارد برای برگزاری کارگاه فیلمبرداری تخصصی در این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا کرده است. بعضی از فیلم‌های مشهورتر ماخ عبارتند از «آگیره، خشم پروردگار»، «هاینریش»، «پادشاهی ناپل»، «پالرمو یا وولفسبورگ»، «فیتزکارالدو»، «قدرت احساس»، «آخرین سفر والر»، مجموعه فیلم‌های «هایمات» و...

در این ویژه برنامه نادر طالب زاده هر شب با یکی از میهمانان و برنامه سازان مطرح خارجی حاضر در جشنواره گفتگو می کند و گزارش هایی از رویدادهای هر روز جشنواره پخش می شود، که مخاطبان در جریان اتفاقات و رخدادهای روزانه این رویداد فرهنگی قرار می گیرند.
ویژه برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم به تهیه کنندگی محمد حمیدی مقدم شنبه تا چهارشنبه ساعت  ۲۱ و پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳  به روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.