جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

«آمادئوس» از فردا روی صحنه می‌رود

نمایش «آمادئوس»

سینماپرس: نمایش «آمادئوس» به نویسندگی پیتر شفر و به کارگردانی جواد مولانیا تا ۱۳ اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه می رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش موزیکال چهار زبانه «آمادئوس» به نویسندگی پیتر شفر با طراحی و کارگردانی جواد مولانیا و سرمایه گذاری سید امیر شاهین ملک زاده به صورت چهار زبانه تنها تا ۱۳ اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه می رود.

این اثر نمایشی شنبه اول اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ اجرا خواهد داشت. مایکل لانگرست نیز این اثر را همزمان در تئاتر «نشنال» شهر لندن با بازی آدام گیلن و لوسیان ساماتی روی صحنه برده است.

از طراحان این اثر می توان به نادر مشایخی به عنوان مشاور موسیقی، حمید پورآذری به عنوان طراح صحنه، ماریا حاجیها به عنوان طراح گریم، جواد مولانیا طراح نور و حرکت، شادی نیکجو طراح لباس اشاره کرد.

بازیگران این اثر عبارتند از مجید نوروزی، فربد فرهنگ، نسیم شجاعی،  نسرین درخشان زاده، عارف عباسی، دریا دریایی، دلوین ذبیحی، رعنا مورعی، شیدا سفیدگری، فاطره اصحابی، محمد صادقی، مریم صبوری، مهرناز فراهانی، مهشاد بهرامی نژاد، نسترن خطیب پور.

نمایش «آمادئوس» که زندگی ولفگانگ آمادئوس موزارت نابغه موسیقی را روایت می کند شنبه ساعت ۱۹ و دیگر روزها ساعت ۲۱ در تالار حافظ روی صحنه می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.