جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

رونمایی از پوستر «تابوت عهد»/ روایتی غیرمستقیم از ۱۱سپتامبر

پوستر نمایش «تابوت عهد»

سینماپرس: نمایش «تابوت عهد» با پرداختی غیرمستقیم به حادثه ۱۱ سپتامبر از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تماشاخانه باران به صحنه می رود.

به گزارش سینماپرس، پوستر نمایش «تابوت عهد» نوشته نیل لبیوت به طراحی محمودرضا انشایی رونمایی شد. همچنین تاریخ آغاز پیش‌فروش این اثر نمایشی روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۴ اعلام ‌شده است.

تمرینات این نمایش به کارگردانی عماد قلی‌پور همچنان ادامه دارد و قرار است «تابوت عهد» از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تماشاخانه باران به صحنه برود.

نمایشنامه «تابوت عهد» به صورت غیرمستقیم به رویداد ۱۱ سپتامبر می‌پردازد. این نمایشنامه‌ درباره‌ ۲ نفر از اهالی نیویورک است که در صبحی تاریک و طولانی با خود و با یکدیگر مواجه می‌شوند.

لبیوت از نمایشنامه‌نویسان معاصر آمریکایی است و برای نخستین بار است که اثری از وی توسط فهمیه زاهدی به زبان فارسی ترجمه شده و روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «وقتی داشتم بر می‌گشتم، یه زن‌ رو دیدم که حیرون و سرگردون داشت عکس شوهرش رو به در و دیوار می‌چسبوند. »

به تازگی الهام شعبانی به عنوان طراح لباس به گروه نمایش «تابوت عهد» پیوسته است.

دلارا نوشین مشاور کارگردان، حسین دیردار مدیر تولید، منا رمضانی طراح صحنه، رضا حیدری طراح نور، سروش سوخته‌سرایی انتخاب موسیقی، محمودرضا انشایی طراح پوستر و عکاس، بهار خالقی دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه، سعید جعفری مدیر صحنه، فرزین طاهری ساخت تیزر و آوا فیاض مدیر تبلیغات، روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای از عوامل این نمایش هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.