چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

سفر هنرمندان اسلواکی به ایران

پرچم ایران و اسلواکی

سینماپرس: معاون وزیر فرهنگ اسلواکی و جمعی از هنرمندان این کشور، هفته نخست اردیبهشت امسال به ایران می آیند.

به گزارش سینماپرس، به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری فرهنگی و هنری بین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان و وزیر فرهنگ اسلواکی در سال گذشته، هیأتی از هنرمندان و مسئولان هنری اسلواکی هفته نخست اردیبهشت امسال به ایران می آیند.

برگزاری نمایشگاه منتخب آثار تصویرگری هنرمندان ایران و اسلواکی در دوسالانه براتیسلاوا و اجرای موسیقی گروه موخا کوارتت در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران از برنامه هایی است که در راستای همکاری و تعامل هنری دو کشور برگزار می شود.

«کونراد ریگو» معاون وزیر فرهنگ اسلواکی در سفر به ایران با مسئولان فرهنگ و هنر ایران دیدار و گفت و گو می‌کند. وی در این سفر دیدارهایی با سید مجتبی حسینی؛ معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رییس سازمان اسناد  و کتابخانه ملی ایران دیدار و درباره تعامل و ارتباط فرهنگی، هنری دو کشور گفت و گو می کند.

افتتاح نمایشگاه متون اسلامی (مجموعه باشاگیج) در کتابخانه ملی ایران از دیگر برنامه‌های حضور هیات فرهنگی، هنری کشور اسلواکی درایران است.

این برنامه با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.