دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

محمد فیلی:

توجهی به بازیگران تلویزیون نمی‌شود

محمد فیلی در اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار

مهر: یک بازیگر تلویزیون با اشاره به مشکلات سازمان صدا و سیما بیان کرد که صنف و انجمنی در تلویزیون وجود ندارد که بتوانند برای مشکلات شان به آن رجوع کنند.

محمد فیلی بازیگر تلویزیون به نبود حمایت ها از بازیگران تلویزیون اشاره و  گفت: گاهی پیش می آید ما در پروژه ای بازی می کنیم ولی به دلیل مشکلات بودجه ای دستمزدمان را نمی دهند.

وی ادامه داد: به طور مثال من در چند سریال بازی کرده ام و هنوز دستمزدهای یکی را نگرفته ام و از دیگری هم بخشی از دستمزدم باقی مانده است.

فیلی با اشاره به نبود صنفی در تلویزیون برای پیگیری این مسایل اظهار کرد: بسیاری از ما بازیگران که در تلویزیون کار می کنیم عضو خانه تئاتر و انجمن بازیگران سینما هستیم اما عمده کارمان در تلویزیون است. درحالیکه تلویزیون صنف و انجمنی ندارد و ما نمی دانیم مشکل خود را به چه کسی باید بگوییم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم مشکلات را به مدیران و مسئولان بگوییم کسی پاسخگو نیست چون آنها فقط تهیه کننده پروژه ها را می شناسند. به ما اهمیتی داده نمی شود و هر چقدر هم بخواهیم برای گرفتن حق خود برویم و بیاییم کسی به ما توجه نمی کند.

بازیگر «روزی روزگاری» در پایان بیان کرد: در عین حال امیدوارم حداقل کار باشد تا ما در پروژه ها حضور داشته باشیم چون منبع درآمدی دیگری نداریم و خیلی وقت ها از اینکه امنیت شغلی نداریم ناامید می شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.