یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

«راسل کرو» زندگی‌اش را به حراج گذاشت

راسل کرو

سینماپرس: مجموعه‌ای از متعلقات و لباس‌های فیلم‌های بازیگر هالیوودی در حراجی ساتبی به قیمت بیش از ۲.۸ میلیون دلار فروخته شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از گاردین، در این حراجی که در شهر سیدنی استرالیا برگزار شد بیش از ۲۰۰ لباس از فیلم‌های معروف با بازی «راسل کرو» از جمله «گلادیاتور»، «استاد و فرمانده»، «محرمانه لس‌آنجلس» و «نفوذی»به همراه متعلقات شخصی این بازیگر برنده اسکار به حراج گذاشته شد و در نهایت بالاتر از پیش‌بینی‌ها به مجموع فروش ۲.۸ میلیون دلار فروخته شد.

دستبندهای فلزی که «راسل کرو» در فیلم معروف «گلادیاتور» استفاده کرده و ارابه استفاده‌شده در این فیلم به ترتیب حدود ۳۰ و ۵۰ هزار دلار فروخته شد. همچنین ویلن ۱۲۸ ساله‌ای که این بازیگر استرالیایی در طول چند ماه پیش از آغاز فیلم «استاد و فرمانده» نواختن آن را آموخت ۱۳۵ هزار دلار فرخته شد و رکورد گران‌ترین آیتم فروخته‌شده در این حراجی نیز به نقاشی اثر «برت وایتلی» از مجموعه گران‌قیمت متعلق به «راسل کرو» رسید که در نهایت به قیمت ۱۹۰ هزار دلار چوب حراج خورد.

در این حراجی که بیشتر تمرکز خریداران آن روی اشیای فیلم «گلادیاتور» محصول سال ۲۰۰۰ میلادی بود، زره مورد استفاده «کرو» در این فیلم که قیمت اولیه ۳۰ هزار دلاری برای آن در نظر گرفته شده بود در نهایت به مبلغ ۱۲۵ هزار دلار فروش رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.