یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

«کلاف» از سر گرفته می شود/کاری برای شهدا

انیمیشن «کلاف»

سینماپرس: کارگردان انیمیشن «کلاف» از به جریان افتادن روند تولید این اثر سینمایی انیمیشن پس از درگذشت حبیب الله کاسه ساز خبر داد.

به گزارش سینماپرس، ایمان قائم مقامی کارگردان انیمیشن با اشاره به ادامه تولید انیمیشن سینمایی «کلاف» گفت: پیش از این به تهیه کنندگی زنده یاد حبیب الله کاسه ساز یک پروژه انیمیشن سینمایی با نام «کلاف» در دست داشتیم که نگارش آن توسط کوروش برزگر انجام شده بود که بعد از فوت زنده یاد کاسه ساز این پروژه متوقف شد.

وی ادامه داد: تولید این انیمیشن سینمایی قرار است به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی به زودی از سر گرفته شود.

این کارگردان انیمیشن تاکید کرد: ۶۰ درصد از پروژه «کلاف» در زمان زنده یاد حبیب الله کاسه ساز تولید شده بود و تنها ۴۰ درصد از آن باقی مانده است که در خرداد ماه ادامه تولید آن آغاز می شود و مژگان قائم مقامی به عنوان مشاور کارگردان و مجری طرح و حسین یاراحمدی به عنوان سرپرست تولید در این پروژه همکاری دارند.

وی توضیح داد: «کلاف» را می توان یک انیمیشن سینمایی در فضای عرفانی دانست که در مورد فرزند یک شهید است که با روح پدرش در ارتباط است و او را برای کمک به مردم تشویق می کند.

قائم مقامی در پایان گفت: ما در این انیمیشن در نظر داریم به صورت غیرمستقیم فضای جبهه و انسان های فداکار را به تصویر بکشیم و تمام تلاش خود را کرده ایم تا جوانان بتوانند با این فضا انس بگیرند.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.